  • 141. Data: 2012-05-31 10:20:17
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 10:16, Chris pisze:
    > Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    ^^

    > Argumenty kolego ... a wycieczki personalne zostaw siobie dla rodziny
    > ... argmenty się skończyły to trzeba atakować hamstwem .. hahah typowy
    > dres.

    Twoje problemy z mózgiem i oczami coraz bardziej się uwidaczniają...
    Ortografia się sypie, nie widzisz podkreślenia, nie rozumiesz, że w
    laptopie za 1500zł za chiny ludowe nie będziesz miał parametrów grafiki
    takich, że by im dorównać stacjonarny pecet musiałby mieć grafikę za
    1500zł... mam wymieniać dalej, czy przyznasz się do głupoty?

  • 142. Data: 2012-05-31 10:22:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 10:14, Chris pisze:

    > Jedyny problem to zabrać go ze sobą np. na konferencję :)

    Na konferencje itepe to mam małego netbooka - bo laptop z porządnym,
    dużym ekranem, to będzie (pomijając nawet kwestię ceny) za duży, za
    ciężki i za dużo żrący energii.

    [ciach]

    Bo np. nie mam zapasowych nadgarstków.

  • 143. Data: 2012-05-31 10:22:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

> [...]
    > takich, że by im dorównać stacjonarny pecet musiałby mieć grafikę za
    > 1500zł... mam wymieniać dalej, czy przyznasz się do głupoty?

    Temat 1500 złskończył się w momencie wspomnienia o stacjonarce ... za 1500zł
    to kupisz kalkulator w wielkim pudle a nie maszynę do pracy i grania ....

  • 144. Data: 2012-05-31 10:24:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Na konferencje itepe to mam małego netbooka - bo laptop z porządnym,
    > dużym ekranem, to będzie (pomijając nawet kwestię ceny) za duży, za
    > ciężki i za dużo żrący energii.

    Nie zawsze netbook się sprawdza, czasami potrzebna jest większa maszyna ..

    > Bo np. nie mam zapasowych nadgarstków.

    Zamień netbooka na laptopa to będziesz miał wygodniej .

  • 145. Data: 2012-05-31 10:27:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Maj, 08:38, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > A na grupie pytam wylacznie o sprzet - w miare tani, trwaly, z duzym
    > ekranem. Za reszte porad uprzejmie dziekuje.

    Nie duś dyskusji, wątek się rozrasta i dobrze, człowiek się uczy całe
    życie :>

    L.

  • 146. Data: 2012-05-31 10:33:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 10:22, Chris pisze:

    > Temat 1500 złskończył się w momencie wspomnienia o stacjonarce ... za
    > 1500zł to kupisz kalkulator w wielkim pudle a nie maszynę do pracy i
    > grania ....

    To do czego wg. ciebie będzie się nadawał laptop w tej samej cenie, hmm?

  • 147. Data: 2012-05-31 10:35:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 10:24, Chris pisze:

    > Nie zawsze netbook się sprawdza, czasami potrzebna jest większa maszyna ..

    Nie zawsze laptop się sprawdza, czasami potrzebna jest większa maszyna.

    > Zamień netbooka na laptopa to będziesz miał wygodniej .

    No beton... Jak potrzebuję czegoś mobilnego do krótkotrwałej/awaryjnej
    pracy - mam netbooka lub w skrajnym przypadku Nokię N8. Jak potrzebuję
    dłużej popracować bez zwichnięcia nadgarstka czy karku - mam komputer
    stacjonarny. Ja cenię swoje zdrowie.

  • 148. Data: 2012-05-31 10:35:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-31 10:04, Chris pisze:
    > Nie wymagam od nikogo przesiadki na laptopa, piszę tylko ze na laptopie da
    > się pracować tak samo dobrze jak na stacjonarce.
    Oczywiście. Tak samo jak dało się jechać maluchem w 4 osoby z Warszawy
    do Wisły w zimę stulecia. Z bagażami. Z nartami. Bez zimowych opon i
    łańcuchów. Wszystko się da.

    Maciek

  • 149. Data: 2012-05-31 10:39:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Nie zawsze laptop się sprawdza, czasami potrzebna jest większa maszyna.

    W terenie ... hahaha :)

> [...]
    > pracy - mam netbooka lub w skrajnym przypadku Nokię N8. Jak potrzebuję
    > dłużej popracować bez zwichnięcia nadgarstka czy karku - mam komputer

    Ja też cenie i dobry laptop nie męczy oraz nie doprowadza do utraty zdrowia.

    Skończmy tą durną dyskusję .... podsumujmy to tak, jedna i druga maszyna ma
    swoje wady i zalety a to co komu pasuje zostawmy dla użytkowników ..

  • 150. Data: 2012-05-31 10:40:50
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Oczywiście. Tak samo jak dało się jechać maluchem w 4 osoby z Warszawy
    > do Wisły w zimę stulecia. Z bagażami. Z nartami. Bez zimowych opon i
    > łańcuchów. Wszystko się da.

    A co to ma wspólnego z komputerami ??