  • Data: 2012-05-31 14:14:34
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko co na tym atomie ruszy ?? :)

    Taki Gigabyte GA-A75N-USB3 (FM1 - Llano) kosztuje ponizej 300,-
    Podobnie AsRock H61M-ITX (pod socket 1155).

    Czas zaktualizowac wiedze ;)

    > Tylkoże taki nettop koszyje już dobre 2000 albo 3000 ...

    Nie az tak.

    > miniatyryzacja kosztuje niestety.

    O... mamy jakis postep. Do tej pory caly czas utrzymywales,
    ze laptop jest mniejszy od stacjonarki (zwlaszcza liczac z biurkiem)
    i tanszy. :P

    Wracajac do kosztow ITX'a - jedyny problem to obudowy.
    Ciezko znalezc cos pasujacego do kolorystyki wnetrza. :)

    Ale i tu niekoniecznie musi byc drogo: na ten przyklad
    Chieftec FI-01B-200W (ca. 200 pln) jak dla mnie jest
    rozsadnym kompromisem cena/jakosc/rozmiar ;)

    Tylko ten "piano black" troszke wnerwia ;)

    Pozdrawiam,
    Vituniu.