  • Data: 2012-05-31 14:42:36
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Vituniu nabazgrał(a):

    > Nie, czekaj, nie tak.
    > Staram sie jedynie wykazac, ze ITX niekoniecznie musi wypadac duzo
    > drozej od "normalnej" puszki (zazwyczaj oznaczajacej plyte mATX
    > wpakowanej do "wysokiej" budy)

    Tylko że tani ITX to zazwyczaj płyta integrowana z prcesorem Atom 1.6 +
    grfika onboard która i taki zestaw może mieć nawet problemy z upaleniem
    materiału video w 720p, za tą samą kasę mam Netbooka z jedną wadą czyli mały
    monitor ale za to mobilne.
    Dobre ITX (min. i3) to juz niestety dość wysokie koszta gdzie min kasowe to
    2000zł za samą puszkę.

    > Ze "sie nie da" wcisnac tego w owe "1500 minus licencja na Win"
    > to ja doskonale wiem ;)

    To chociaż tu się zgadzamy.