  • 1. Data: 2011-02-24 14:17:48
    Temat: Laptop bez wbudowanego HD ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Do Toughbooka brak mi specjalnej kieszeni na HD z firmowym kabelkiem (ceny od
    $80 w górę plus wysyłka, razem wyjdzie min. 300 zł za kieszeń bez dysku).
    Zastanawiam się nad chwilową pracą - dokąd nie trafię gdzieś okazyjnie
    kieszeni - z jakimś zewnętrznym dyskiem podłączonym przez USB.
    Dodatkowo do gniazd USB jest w notku stacja DVD-RW (wyjmowana, ale kieszeń na
    HD w miejsce napędu DVD jeszcze trudniejsza do utrafienia).
    Do tego Toughbooka nie ma stacji dokujących z miejscem na HD (są tylko zwykłe
    replikatory), więc wariant z HD w doku odpada, a szkoda, bo do pracy
    quasistacjonarnej może by starczyło.
    CVzy jest sens kombinować jak wyżej jak koń pod górę z zewnętrznym dyskiem,
    czy zamknąć oczy pomyśleć o Ojczyźnie i po prostu kupić tę wewnętrzną kieszeń
    HD za trzy stówki?
    No i nie wiem, czy USB jest 1 czy 2 (może być wtopa z 1.0).

  • 2. Data: 2011-02-24 14:29:31
    Temat: Re: Laptop bez wbudowanego HD ?
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-02-24 15:17, THX pisze:
> [...]
    > HD za trzy stówki?
    > No i nie wiem, czy USB jest 1 czy 2 (może być wtopa z 1.0).

    Jaki model toughbooka?

  • 3. Data: 2011-02-25 21:06:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    51