    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Toshiba i 2 systemy.
    Date: Wed, 24 Feb 2010 11:36:38 +0100

    W dniu 2010-02-24 11:29, Damiano pisze:
    > Możesz przybyliżyć temat bo to zupełnie obce pojęcie dla mnie?
    Np. VirtualBox. Uruchamiasz, instalujesz inny system na wirtualnej
    maszynie, cieszysz się kilkoma systemami operacyjnymi działającymi
    jednocześnie. Niestety wymaga to posiadania kolejnej licencji Windows (w
    tym przypadku XP). Gdybyś kupił laptopa z Windows 7 Professional (lub
    wyższą wersją) miałbyś prawo do downgradu i w ramach tej licencji
    mógłbyś sobie zamiast 7 zainstalować XP.

    PS: Oczywiście zamiast maszyny wirtualnej możesz sobie zainstalować obok
    7, Windows XP i używać albo tego, albo tego.

    Maciek