  • Data: 2015-04-02 10:25:39
    Temat: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    BQB wrote:
> [...]
    and-technology/smart-response-technology.html?wapkw=
    intel+smart+response+technology

    and-technology/smart-response-technology-brief.html?
    wapkw=intel+smart+response+technology

    > Jak to samo? Jak masz SSHD i stwierdzisz, że jednak przydała by się
    > większa pojemność dysku SSD, bo brakuje, to co robisz? Więc jakie to
    > samo? Tu masz osobno dysk SSD i osobno HDD "spięte" takim mechanizmem,
    > że to "udaje" SSHD, ale nadal masz nad tym lepszą kontrolę i możliwości
    > konfiguracyjne.

    Po pierwsze: "stwierdzasz, że przydałaby się większa pojemność dysku
    SSD" i co? Ona się automagicznie zwiększa, czy też trzeba udać się do
    sklepu, wybulić ciężką ka$$$ę za większy dysk SSD, wywalić mniejszy dysk
    SSD zakupiony niedawno za ciężką ka$$$ę na szrot i zabrać się za mozolne
    konfigurowanie?
    Po drugie: mam SSHD, używam i nie stwierdzam, że "przydałaby się większa
    pojemność SSD". Ta pojemność, którą zaprojektował Seagate, to dobrze
    zaprojektował, więcej nie potrzeba.
    Krytykujecie SSHD, za to, że tam jest dysk HDD, a w tym rozwiązaniu,
    które podałeś i które jest pewnie parę razy droższe od Seagatowskiego
    SSHD nadal jest dysk talerzowy. Pewnie to rozwiązanie jest dobre dla
    kogoś tam. Np. dla kogoś, kto ma nadmiar ka$$$y i czasu na zabawy z
    konfigurowaniem.
    W rozwiązaniu Seagate i podobnych użyszkodnik nic nie musi robić, poza
    normalnym korzystaniem z komputera. Odpadają też wszelkie kłopoty z TRIM
    i niekompatybilnością starszych komputerów z dyskami SSD. Podtrzymuję
    twierdzenie, że do laptopa zabawa z dwoma oddzielnymi dyskami, to
    przerost formy nad treścią.