  • 1. Data: 2015-05-28 09:30:54
    Temat: Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Hej,

    Jest laptop (HP Pavilion DV6-3015SW), w którym był zainstalowany Windows 7
    Home Premium i MS Office (legalne, kupione razem z laptopem - OEM). W
    laptopie padł dysk, był kupiony nowy (SSD). Instalacja Windowsa to nie był
    problem - załapał klucz, który jest na naklejce pod spodem - ale co z
    Officem? Macie jakiś pomysł, jak zainstalować tam Office w taki sposób,
    żeby był legalny? Domyślam się, że nie łyknie tego samego klucza, który
    jest dla Windowsa...

    Do laptopa nie ma żadnych płytek (pewnie była jakaś partycja recovery na
    padniętym dysku), w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru
    licencyjnego dla Office.

    Pomysły?

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2015-05-28 09:48:49
    Temat: Re: Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-28 o 09:30, Gof pisze:
> [...]
    >
    > Do laptopa nie ma żadnych płytek (pewnie była jakaś partycja recovery na
    > padniętym dysku), w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru

    http://www8.hp.com/pl/pl/support-drivers/technical-s
    upport/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-05-28 09:52:55
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

> [...]
    >
    > Do laptopa nie ma żadnych płytek (pewnie była jakaś partycja recovery na
    > padniętym dysku), w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru

    Witaj
    Do office zawsze jest pudełko lub koperta w którym jest numer. Chyba, że
    numer został wysłany e-mailem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-05-28 10:13:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    g...@s...invalid (Gof) wrote:
> [...]
    >
    > Do laptopa nie ma żadnych płytek (pewnie była jakaś partycja recovery na
    > padniętym dysku), w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru

    Sklonować partycję recovery ze starego dysku na nowy dysk i/lub wykonać
    płyty ratunkowe z tej partycji.

  • 5. Data: 2015-05-28 10:49:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Sklonować partycję recovery ze starego dysku na nowy dysk i/lub wykonać
    > płyty ratunkowe z tej partycji.

    Przecieź " padł dysk"...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2015-05-28 11:34:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru
    > licencyjnego dla Office.

    Musiał być.

    Na dysku miałeś wersję preinstalowaną, która wymagała kupienia klucza
    aktywującego. Znajdź pudełko z tym kluczem. Nie wiem, którą miałeś wersję
    Office. Przy braku preintalowanego procedury procedury instalacji są
    różne w różnych wersjach. Dla 2010 masz przykładowo ściąganie ze strony

    https://products.office.com/pl-pl/buy/using-your-off
    ice-2010-product-key-
    card

  • 7. Data: 2015-05-28 11:45:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    marfi wrote:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Przecieź " padł dysk"...

    Cały padł od razu całkowicie kaput?

    Jeżeli tak, to serwis producenta za opłatą dostarcza płyty instalacyjne,
    z których można odtworzyć partycję recovery.

    Jeżeli padły sektory na partycji C:, to nie powinno być przeszkodą, żeby
    sklonować partycję recovery i/lub samemu wykonać płyty ratunkowe.