  • Data: 2009-10-12 16:27:40
    Temat: Re: Laptop Acer i jasnosc ekranu
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Owszem, ale może się zdarzyć, ze "na miejscu" będzie tylko laptop.

    Hę? Skoro jestem U SIEBIE to wiem, co sobie kupiłem.
    Nic się więc nie może "zdarzyć". Kupiłem stacjonarnego
    i mam stacjonarnego.

    > To ją tam zostawiaj (albo o nią poproś) :)

    "Świetne" rozwiązania.

    > O ile ze znaczną większością Twoich uwag się zgadzam, to
    > wychodzi że sam sobie zaprzeczasz: z dwojga złego lepiej
    > pracować na laptopie z dołączoną klawiaturą, niż pracować
    > na laptopie z "wbudowaną".

    Oczywiście. Ale wtedy komputer przenośny przestaje być
    przenośny (w sensie: staje się upierdliwy w noszeniu).
    W efekcie przestaje wypełniać dobrze swoją *podstawową*
    funkcję :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |