  • Data: 2011-06-11 16:35:43
    Temat: Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" it00ui$d99$...@i...gazeta.pl

    > nie. bo komputer nie do tego służy.

    Ale do oglądania filmów z niektórych stron -- służy? :)
    Do przeglądania wiadomości czy sportowych wydarzeń -- służy? :)
    Zobacz, ile netu jest na tym Panasonicku.

    > wirusy JAKIE? telewizorowe? nie słyszałem.

    A co słyszałeś? Wewnętrzne głosy słyszałeś? :)
    Myślisz, że dzisiejszy telewizor mocno różni się od komputera? :)
    Albo pracuje na zupełnie innym systemie operacyjnym niż komputer?

    > Komputerowe - to słyszałem
    > ale takich niema.

    Ciche są? Nieme? ;)

    > O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
    > windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.

    To mało wiesz. :) Wirusy zaczynają się daleko od Windows czy oprogramowania
    rodem z Redmond. :) Raczej wirusy atakują to, co jest jakoś łączone z resztą
    świata, bo jakoś muszę się dostać ukradkiem do nowego miejsca...

    A jaki to ma związek z wirusami czy TV?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'