  • Data: 2011-06-11 17:16:11
    Temat: Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:it060u$rt4$...@i...gazeta.pl...

    > A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

    www.bing.com
    Skopiuj cytat i się dowiesz.

    > Nie wiem, gdzie ludzie zabraniają kopiowania. Jeśli jednak uważasz, że
    > kopiowanie
    > nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy
    > soft?...

    Magnetowidy są nielegalne! Dekodery mające PVR też! Idę w poniedziałek zaskarżyć
    n i cyfrowy polsat, bo wciskają towar, który służy do przestępstwa!

    f.jpg

    > I o czym świadczy ten jotpeg?

    NetSurf Web browser for SamyGO TV - specjalna przeglądarka pod tv samsunga.

    > Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

    No i? Większość !=wszyscy. Według rozumowania: jedzmy gówno - miliardy much nie
    może się mylić.

    > I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

    Nie rozkręcałem tv, ale wydaje mi się, że jest tam na innej architekturze.
    Mam linuxa w routerze i nie mogę zainstalować aplikacji typowo linuxowych. Muszą
    być odpowiednio skompilowane.