-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Date: Fri, 19 Feb 2010 21:35:37 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <hlmsmq$go1$1@news.onet.pl>
References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
<hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
<hlgtlu$jbr$1@mx1.internetia.pl> <hlh6ij$nsd$1@news.onet.pl>
<hlhase$3ck$1@news.onet.pl> <hljsqv$a14$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hljvoq$mnn$1@news.onet.pl> <hllonc$k8t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: acfr223.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266611738 17153 83.9.219.223 (19 Feb 2010 20:35:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Feb 2010 20:35:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hllonc$k8t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257238
[ ukryj nagłówki ]KJ Siła Słów pisze:
> MarcinJM pisze:
>
>> Wszystkie sruby pracuja.
>> Ale skoro producent nowym srubom mowi: Nie,
>
> Producent mowi nowym srubom nie, ale to znaczy ze nie jest to konieczne.
> Czy jest wskazane to mozna cos powiedziec jak sie popatrzy ma sama srube.
I coz takiego twoj sokoli wzrok bedzie staral sie wypatrzec w rzeczonej
srubie?
> A wg mnie patrzac na chlamowatosc wspolczesnej produkcji masowej to
> mozna nawet nie przygladac sie srubom i od razu kupic nowe.
I te nowe nie beda chlamowate? Aaaa, beda chlamowate, tylko, ze nowe.
Ciekawe podejscie.
> Producenci tez nie sa alfa i omega (nie mylic z Alfa i Omega).
> Opel kiedys nakazywal wymiane paska rozrzadu co 90 kkm co wygenerowalo
> mu spory obrot na naprawach glowic, po rozrzad w wielu tych modelach
> rwalo po 80.
Nikt nie jest oczywiscie nieomylny, a inzynierowie, czujacy nieswiezy
oddech ksiegowosci na karku w szczegolnosci.
Z tym, ze bledy koryguje sie "w praniu" i jesli wyszloby, ze jednak w
tym silniku sruby sie zmienia to taka adnotacja pojawilaby sie.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=