eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Fri, 19 Feb 2010 11:56:03 +0100
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 58
    Message-ID: <hllqnt$418$1@news.onet.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
    <hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
    <hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlj5oh$9i6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hljfb9$94d$3@news.onet.pl> <hljhme$ir6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.6.128
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266576957 4136 87.205.6.128 (19 Feb 2010 10:55:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Feb 2010 10:55:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.9.1b3pre)
    Gecko/20090223 Thunderbird/3.0b2 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <hljhme$ir6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257099
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2010-02-18 14:57, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >> Jakość - trochę tak (ocynku ;) )
    >
    > i nie mam na myśli jakości ocynku.

    A powinieneś, bo są różnice i to znaczne.

    > Wyobraź sobie sytuację, masz jajko w środku jednak zgniło, dla poprawy
    > nastroju malujesz je na inny kolor. Da Ci to coś? nie da Ci to nic bo i
    > tak wiesz, że baza a w tym wypadku wnętrze jajka jest zgnite.

    Znaczy co? - że niby stal jest "wewnątrz" zgnita? Bajki jakieś :)

    > Może przykład z jajkiem nie za dobry,ale na takie jajko dzisiaj
    > natrafiłem przy śniadaniu :/

    Współczuję.

    > - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do
    >
    > i znowu gafa, źle spasowana karoseria i ocierające o siebie elementy to
    > doskonałe środowisko do pojawiania się korozji.

    Co to za historie? Spasowanie i ocierające o siebie elementy - Ty chyba
    o przystankach a nie o samochodach tu piszesz. Zdarzają się owszem
    wpadki typu źle zaprojektowane fabryczne przednie chlapaki do Astry II,
    które wycierały lakier i ocynk do żywej blachy (nota bene po tym jak je
    oderwałem na dobre jeździłem nie naprawiając tego i dzięki ocynkowi
    naokoło wytarcia pojawił się tylko lekki rdzawy nalot dopiero po
    niecałych 2 latach) ale to nie ma nic wspólnego ze spasowaniem blach.
    >
    >> ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,
    >
    > ocynk zapewnia dobre samopoczucie, czego przykładem jest np cinquecento
    > z 97 roku, według zapewnień producenta ocynk, zabezpieczenia profili
    > zero, a ruda wcina progi i profile aż miło, tak samo punto II także
    > ocynk problem dokładnie taki sam, co prawda nie tak nasilony jak w CC
    > ale okolice wlewu paliwa to sito. Ktoś może użyć stwierdzenia jakże

    Z chęcią bym zobaczył te samochody wyprodukowane z blachy nieocynkowanej
    - ale obawiam się, że już by ich nie było na tym świecie bez dodatkowych
    zabiegów.
    Brak wosku w przestrzeniach zamkniętych oczywiście jest problemem, ale
    tylko producentów, którzy o swoje wyroby nie dbają.

    > ostatnio modnego "bity" wcale nie, a problem występuje. Tak więc co mi
    > możesz jeszcze powiedzieć o ocynku?

    Że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: