-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Date: Fri, 19 Feb 2010 11:56:03 +0100
Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
Lines: 58
Message-ID: <hllqnt$418$1@news.onet.pl>
References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
<hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
<hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
<hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
<hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
<hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
<hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlj5oh$9i6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hljfb9$94d$3@news.onet.pl> <hljhme$ir6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.205.6.128
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266576957 4136 87.205.6.128 (19 Feb 2010 10:55:57 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Feb 2010 10:55:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.9.1b3pre)
Gecko/20090223 Thunderbird/3.0b2 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <hljhme$ir6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257099
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2010-02-18 14:57, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> Jakość - trochę tak (ocynku ;) )
>
> i nie mam na myśli jakości ocynku.
A powinieneś, bo są różnice i to znaczne.
> Wyobraź sobie sytuację, masz jajko w środku jednak zgniło, dla poprawy
> nastroju malujesz je na inny kolor. Da Ci to coś? nie da Ci to nic bo i
> tak wiesz, że baza a w tym wypadku wnętrze jajka jest zgnite.
Znaczy co? - że niby stal jest "wewnątrz" zgnita? Bajki jakieś :)
> Może przykład z jajkiem nie za dobry,ale na takie jajko dzisiaj
> natrafiłem przy śniadaniu :/
Współczuję.
> - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do
>
> i znowu gafa, źle spasowana karoseria i ocierające o siebie elementy to
> doskonałe środowisko do pojawiania się korozji.
Co to za historie? Spasowanie i ocierające o siebie elementy - Ty chyba
o przystankach a nie o samochodach tu piszesz. Zdarzają się owszem
wpadki typu źle zaprojektowane fabryczne przednie chlapaki do Astry II,
które wycierały lakier i ocynk do żywej blachy (nota bene po tym jak je
oderwałem na dobre jeździłem nie naprawiając tego i dzięki ocynkowi
naokoło wytarcia pojawił się tylko lekki rdzawy nalot dopiero po
niecałych 2 latach) ale to nie ma nic wspólnego ze spasowaniem blach.
>
>> ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,
>
> ocynk zapewnia dobre samopoczucie, czego przykładem jest np cinquecento
> z 97 roku, według zapewnień producenta ocynk, zabezpieczenia profili
> zero, a ruda wcina progi i profile aż miło, tak samo punto II także
> ocynk problem dokładnie taki sam, co prawda nie tak nasilony jak w CC
> ale okolice wlewu paliwa to sito. Ktoś może użyć stwierdzenia jakże
Z chęcią bym zobaczył te samochody wyprodukowane z blachy nieocynkowanej
- ale obawiam się, że już by ich nie było na tym świecie bez dodatkowych
zabiegów.
Brak wosku w przestrzeniach zamkniętych oczywiście jest problemem, ale
tylko producentów, którzy o swoje wyroby nie dbają.
> ostatnio modnego "bity" wcale nie, a problem występuje. Tak więc co mi
> możesz jeszcze powiedzieć o ocynku?
Że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.10 12:05 Mirek Ptak
- 19.02.10 20:59 DoQ
- 19.02.10 21:35 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=