-
Data: 2015-05-25 22:10:21
Temat: Re: Land Rover Freelander - jeździ ktoś?
Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-05-25 o 16:20, zhbick pisze:
> Jak się on sprawuje w codziennym użytkowaniu? Jakie ma słabe punkty? Jak
> wygląda sprawa z serwisowaniem? I ważne: jak się kształtują koszty
> eksploatacji, poruszania się tym w porównaniu np do Astry II 1.6?
Mój prywatny biologiczny ojciec ma od nowości TD4 II generacji -
pięciodrzwiowy, z automatem - jakieś 150 czy 170 koni (silnik afaik
GM-owski); bardzo chwali i bardzo lubi, choć przymierza się do wymiany,
"bo już stary".
Z moich odczuć i wakacyjnego pojeżdżenia: elastyczny, całkiem szybki jak
na suva/crossovera, ekonomiczny (5-10l ropy/100Km), zwrotny, jakieś-tam
właściwości terenowo-leśne posiada.
Porównując z moim Tucsonem-równolatkiem: Freelander bez porównania
bardziej buja w zakrętach czy na nierównościach, jest miękciejszy. Przy
spokojnej jeździe - wygodniejszy, przy szybszej - nerwowy. Tutaj
koreańczyk zachowje się dużo bardziej przewidywalnie i lepiej trzyma się
w zakrętach, LandRover zaś zachowuje się jak wańka-wstańka.
Jak szukasz "za dychę +- trochę" to będzie raczej pierwsza generacja;
ludzie chwalą, ale te, z małymi silnikami benzynowymi jako
bezproblemowe. Duże benzyniaki i dizle (chyba od BMW) nie cieszą się w
nich dobrą opinią
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=