-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan
.pl!not-for-mail
From: Scobowski <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Land Rover Freelander - jeździ ktoś?
Date: Mon, 25 May 2015 22:10:21 +0200
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 23
Message-ID: <mjvvjf$4u5$1@sunflower.man.poznan.pl>
References: <55632fbb$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c109-27.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1432584623 5061 62.21.109.27 (25 May 2015 20:10:23
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 May 2015 20:10:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <55632fbb$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562956
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-05-25 o 16:20, zhbick pisze:
> Jak się on sprawuje w codziennym użytkowaniu? Jakie ma słabe punkty? Jak
> wygląda sprawa z serwisowaniem? I ważne: jak się kształtują koszty
> eksploatacji, poruszania się tym w porównaniu np do Astry II 1.6?
Mój prywatny biologiczny ojciec ma od nowości TD4 II generacji -
pięciodrzwiowy, z automatem - jakieś 150 czy 170 koni (silnik afaik
GM-owski); bardzo chwali i bardzo lubi, choć przymierza się do wymiany,
"bo już stary".
Z moich odczuć i wakacyjnego pojeżdżenia: elastyczny, całkiem szybki jak
na suva/crossovera, ekonomiczny (5-10l ropy/100Km), zwrotny, jakieś-tam
właściwości terenowo-leśne posiada.
Porównując z moim Tucsonem-równolatkiem: Freelander bez porównania
bardziej buja w zakrętach czy na nierównościach, jest miękciejszy. Przy
spokojnej jeździe - wygodniejszy, przy szybszej - nerwowy. Tutaj
koreańczyk zachowje się dużo bardziej przewidywalnie i lepiej trzyma się
w zakrętach, LandRover zaś zachowuje się jak wańka-wstańka.
Jak szukasz "za dychę +- trochę" to będzie raczej pierwsza generacja;
ludzie chwalą, ale te, z małymi silnikami benzynowymi jako
bezproblemowe. Duże benzyniaki i dizle (chyba od BMW) nie cieszą się w
nich dobrą opinią
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=