    From: Arkady <a...@f...ad>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Łańcuchy - stalowe czy syntetyczne i jakie?
    Date: Tue, 09 Nov 2010 08:37:24 +0100

    Do poprzedniego pojazdu miałem zwykłe marketowe, stalowe drabinki. Były
    o tyle dobre że drabinka od zewnętrznej strony była rozpinana w dwóch
    miejscach więc na łańcuch nie trzeba było najeżdżać, tylko zapinało się
    na postoju, tak więc od biedy dałoby się zapiąć już w śniegu. Kupiłem je
    ze względu na stromy wyjazd z kompleksu garaży i opieszałość "służb
    osiedlowych" które odśnieżały pod garażami niezbyt często i muszę
    przyznać że parę razy się przydały (raz tak nawaliło nocą że rano
    założyłem łańcuchy od razu w garażu). Dobrze zapięte nie miały kontaktu
    z felgami (rozmiar dobrany oczywiście do rozmiaru opon). Po przejechaniu
    paru metrów trzeba było dociągnąć mocowanie, jak się ułożyły na oponie.

    Arkady