  • Data: 2010-11-09 17:26:02
    Temat: Re: Łancuchy - stalowe czy syntetyczne_i_ja
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zazwyczaj nie trzeba. Owszem, latwiej jest jak sie najedzie, ale
    > wiele typow mozna zalozyc bez ruszania.

    Hm, to znaczy jak, same się dociągają?
    Jednak powierzchnia styku opony z gruntem jest dość spora, a
    łańcuchy mają raczej gęsto te poprzeczne "nici".

    > A jakis link do takich lancuchow ? Brzmi zachecajaco - w zwyklych
    > trzeba sie jednak troche uswinic przy zakladaniu i zdejmowaniu.

    http://www.swistak.pl/a6117544,LANCUCHY-NIGDY-WIECEJ
    -PUT-GO.html

    Tutaj przy zakładaniu też trzeba czasem sięgnąć - albo zakładac
    na raty (założyć np. dwa paski na fragmenty koła które sa poza
    nadkolem, wyjechać z zaspy, załozyć kolejne).
    Ale ten plastik jest wyprofilowany na kształt opony, więc się z
    paska robi taki haczyk, i idzie go nawet przewlec bez wkładania ręki
    w nadkole.

    > Jak na opakowaniu pisze Schneekette, to pewnie tak.

    Na opakowaniu "no more SNOW CHAIN" ;-)

    Nazywa się toto "paski antypoślizgowe", a nie "łańcuchy" stąd moja
    wątpliwość..

    --
    Pozdro
    Massai