  • Data: 2018-03-09 07:53:18
    Temat: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-08 o 22:20, Cavallino pisze:

    > A łańcuchom w tsi zdarza się wytrzymywać mniej niż 50 tys....

    W THP też często nie dobija do 100kkm. No ale bawarczycy maczali palce w
    silniku i powstał bubel.
    Późniejsze wersje THP są już lepsze, bo PSA ulepszyło dla siebie silnik
    i łańcuch jest trwalszy.

    Ale fakt, że interwał wymiany paska w HDI'kach jest bardzo długi.
    W pierwszej 307'ce wymieniałem pasek przy 220kkm i wyglądał jakby miał
    drugie tyle zrobić...