eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŁańcuch CBF1000A
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2009-02-06 17:02:49
    Temat: Łańcuch CBF1000A
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    Witam!
    Wielkimi krokami zbliża się wymiana - mam do Was pytanie
    Czy do mojego moto CBF1000A wystarczy łańcuch DID X-ring super
    wzmocniony(VM) czy warto zainwestować w droższy DID X-ring hiper wzmocniony
    (ZVM2) ???
    Na fabrycznym jest oznaczenie 50va8 które nijak się ma do aftermarketu
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Bartek


  • 2. Data: 2009-02-06 20:44:41
    Temat: Re: Łańcuch CBF1000A
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Bartek CBF1000A pisze:
    > Witam!
    cześć!

    > Czy do mojego moto CBF1000A wystarczy łańcuch DID X-ring super
    > wzmocniony(VM) czy warto zainwestować w droższy DID X-ring hiper
    > wzmocniony (ZVM2) ???

    osobiście zakupiłem vm ale do innego typu motocykla zdał egzamin na
    połowę sezonu przy "łikendowych" wypadach w trudny teren więc jestem
    zadowolony. Myślę że na hiper-hajper-super i tak nie przeskoczy wymiany
    zębatek więc proponuję sobie odpuścić. Ja zużywam dwie zdawcze zębatki i
    jedną dużą na łańcuch.
    Sam odpowiedz sobie na pytanie czy super-hajper czy super moje zdanie znasz.
    --
    pozdrawiam
    Marek
    crf250x


  • 3. Data: 2009-02-06 20:50:20
    Temat: Re: Łańcuch CBF1000A
    Od: "Kobi" <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gmhqjc$152$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > Wielkimi krokami zbliża się wymiana - mam do Was pytanie
    > Czy do mojego moto CBF1000A wystarczy łańcuch DID X-ring super
    > wzmocniony(VM) czy warto zainwestować w droższy DID X-ring hiper
    > wzmocniony (ZVM2) ???
    > Na fabrycznym jest oznaczenie 50va8 które nijak się ma do aftermarketu
    > Z góry dziękuję za pomoc.
    >
    > Bartek

    Witam

    Polecam ZVM2. Mam taki obecnie w GSX600F i zrobiłem na nim juz 25 tyś i
    nawet nie jest w połowie naciągu. Wcześniej miałem VM i zrobiłem na nim 15
    tyś. Warto dorzucić te pare groszy.

    Pozdro

    Kobi
    GSX600F (jajko)
    Poznań



  • 4. Data: 2009-02-06 21:21:56
    Temat: Re: Łańcuch CBF1000A
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>


    Użytkownik "Kobi" <k...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Mam taki obecnie w GSX600F i zrobiłem na nim juz 25 tyś i nawet nie jest w
    > połowie naciągu. Wcześniej miałem VM i zrobiłem na nim 15 tyś. Warto dorzucić
    > te pare groszy.
    >
    >
    VM spokojnie wytrzyma ~30 tys km w 100-konnym motocyklu. To nienormalne
    ze wytrzymal w jajku tylko 15 tys.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..


  • 5. Data: 2009-02-06 23:23:37
    Temat: Re: Łańcuch CBF1000A
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-06 22:21:56 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> said:

    >> Mam taki obecnie w GSX600F i zrobiłem na nim juz 25 tyś i nawet nie
    >> jest w połowie naciągu. Wcześniej miałem VM i zrobiłem na nim 15 tyś.
    >> Warto dorzucić te pare groszy.
    >>
    > VM spokojnie wytrzyma ~30 tys km w 100-konnym motocyklu.

    Oj to chyba nie tylko od samej mocy zależy.


    > To nienormalne ze wytrzymal w jajku tylko 15 tys.

    Przychylam się do tej opinii - u mnie w Sevence VM ma ponad 20kkm i
    jest gdzieś tak w połowie naciągu. Prędzej się spodziewam
    nierównomiernego wyciągniecia, niż końca regulacji.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: