  • 1. Data: 2011-04-23 06:29:22
    Temat: Lancia Lybra 1.9 JTD-opinie
    Od: "Wojciech Milewski" <w...@o...pl>

    Witam. Chciałbym zasięgnąć u szanownych grupowiczów opini na temat auta
    Lancia Lybra 1.9 JTD. Chodzi mi głownie o opinie na temat silnika
    (awaryjność,spalanie,koszty eksploatacji) i komfortu jazdy.POzdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-23 10:16:54
    Temat: Re: Lancia Lybra 1.9 JTD-opinie
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 23 Apr 2011 06:29:22 +0200, *Wojciech Milewski* napisał(a):

    > Witam. Chciałbym zasięgnąć u szanownych grupowiczów opini na temat auta
    > Lancia Lybra 1.9 JTD. Chodzi mi głownie o opinie na temat silnika
    > (awaryjność,spalanie,koszty eksploatacji) i komfortu jazdy.POzdrawiam

    Bardzo udany samochód - wszystkie 'bolączki' są już dawno rozpracowane
    przez jej użytkowników. Auto ogólnie bardzo przyjemne, tanie w
    eksploatacji a do tego wyposażone i wykończone zauważalnie lepiej
    aniżeli odpowiedniki produkcji innych koncernow.
    Zapraszam na forum - http://www.forum.lanciapolska.org/ - uzyskasz tam
    wszystkie możliwe informacje dotyczące tegoż modelu Lancii.

    Sebastian S.

  • 3. Data: 2011-04-23 11:08:48
    Od: "Kruszynka" <w...@o...pl>

    dzieki za ten link:) Pozdrawiam