  • 1. Data: 2011-04-22 19:41:24
    Temat: Szybkoschnący klej
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    przewodzący prąd. Możecie podpowiedzieć konkretny rodzaj, najchętniej taki
    do kupienia na stacji benzynowej. Nie chodzi o lakier przewodzący, ale o
    klej. Podpowiedzcie proszę, sprawa pilna (chciałbym kupić przed świętami).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 2. Data: 2011-04-22 19:57:33
    Temat: Re: Szybkoschnący klej
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klej. Podpowiedzcie proszę, sprawa pilna (chciałbym kupić przed świętami).

    Klej do naprawy ogrzewania tylnej szyby. Nie na stacji a w lokalnym sklepie
    auto moto czy innym norauto.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-04-22 20:01:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Klej do naprawy ogrzewania tylnej szyby. Nie na stacji a w lokalnym
    > sklepie auto moto czy innym norauto.

    OK, będę szukał, może jutro coś będzie otwarte z tej branży. W sieci
    wygooglałem, że są dwuskładnikowe, taki byłby idealny, ze względu na czas
    schnięcia.

  • 4. Data: 2011-04-22 20:43:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Apr 2011 19:41:24 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    wystukał:

    > przewodzący prąd. Możecie podpowiedzieć konkretny rodzaj, najchętniej
    > taki do kupienia na stacji benzynowej. Nie chodzi o lakier przewodzący,

    a czemu nie lakier?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-04-22 21:22:40
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Klej do naprawy ogrzewania tylnej szyby.

    To właśnie jest lakier (srebrny, czy brązowy).
    Ścieżkę trzeba namalować, a nie nakleić :-)
    Za to już oderwaną blaszkę / konektorek
    tym się nie przyklei - za to daje radę cyjanopan,
    czy inna kropelka, a potem się zamalowywuje
    i domalowywuje :-)

    Są kleje dwuskładnikowe do naprawy gwintów np.,
    z drobinkami metalu.
    Ale czy to będzie przewodzić ...

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-04-22 21:35:35
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 20:01, Yogi(n) pisze:

    > OK, będę szukał, może jutro coś będzie otwarte
    > z tej branży. W sieci wygooglałem, że są
    > dwuskładnikowe, taki byłby idealny, ze względu
    > na czas schnięcia.

    Tak gwoli ścisłości, kleje dwuskładnikowe nie
    schną. One twardnieją/polimeryzują/sieciują
    etc. natomiast nic tam nie wysycha.

    JK

  • 7. Data: 2011-04-23 01:28:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak gwoli ścisłości, kleje dwuskładnikowe nie schną. One
    > twardnieją/polimeryzują/sieciują etc. natomiast nic tam nie wysycha.

    Thank you, Captain Obvious.
    A tak przy okazji, jestem biochemikiem.

  • 8. Data: 2011-04-23 09:00:54
    Od: n...@o...pl

    > A tak przy okazji, jestem biochemikiem.
    Tym bardziej mógłbyś napisać np: "wiąże" zamiast: "schnie", bo nawet elektronik
    czy fotograf myśli, że ma do czynienia z kimś inteligentnym inaczej.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 9. Data: 2011-04-23 09:21:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Apr 2011 09:00:54 +0200, n...@o...pl wrote:
    >Tym bardziej mógłbyś napisać np: "wiąże" zamiast: "schnie", bo nawet elektronik
    >czy fotograf myśli, że ma do czynienia z kimś inteligentnym inaczej.

    Przy czym jednoskladnikowe potrafia wiazac w kilkanascie sekund, a
    dwuskladnikowe nawet w tydzien (no dobra - wstepne zzelowanie 1h,
    utwardzenie 24h, pelna wytrzymalosc po 7 dniach). Oczywiscie sa tez i
    szybsze odmiany.

    J.

  • 10. Data: 2011-04-23 09:35:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tym bardziej mógłbyś napisać np: "wiąże" zamiast: "schnie", bo nawet
    > elektronik
    > czy fotograf myśli, że ma do czynienia z kimś inteligentnym inaczej.

    Mógłbym, ale rejestr potoczny pozwala na "schnięcie" żywic, dlatego czemuż
    miałbym? Zdanie fotografów, elektroników, a nawet budowniczych kajaków na
    mój temet niewiele wnosi w temacie wątku, naprawdę.