  • 1. Data: 2009-03-17 18:17:23
    Temat: Lampa pierścieniowa Delta DRF-14 C
    Od: r...@o...pl

    Witam. Czy ktoś używał tej lampy pierścieniowejdo zdjęć robali. Czy jakość
    dużo gorsza niż oryginalnej lampki Canona (ma być używana z 100/2,8 macro).
    Pozdrawiam. Rafał

  • 2. Data: 2009-03-17 20:24:36
    Temat: Re: Lampa pierścieniowa Delta DRF-14 C
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 17 Mar, 19:17, r...@o...pl wrote:
    > Witam. Czy ktoś używał tej lampy pierścieniowejdo zdjęć robali. Czy jakość
    > dużo gorsza niż oryginalnej lampki Canona (ma być używana z 100/2,8 macro).

    Tak ja używam Delty. Jest warta pieniędzy, które kosztuje :) Wykonanie
    też jest adekwatne do ceny, ale pomaga robić zdjęcia i jeszcze się nie
    rozpadła.
    Nie wiem, co rozumiesz przez "oryginalną lampkę" Canona, więc trudno
    mi odpowiedzieć na takie pytanie.
    Jest IMHO lepsza od braku lampy, lampy wbudowanej, czy "normalnej"
    lampy zewnętrznej.
    Uważam, że na początek może być i tym się kierowałem, jak się rozleci,
    może kupię coś solidniejszego :)
    Najbardziej wkurzająca mnie rzecz, to brak automatycznego wyłączania,
    parę razy załatwiłem już komplet baterii.
    Przykładowe zdjęcie zrobione tą lampą i Sigmą 50mm EX macro. Niesty to
    moje zdjęcie, więc szczyt osiągnięć fotografii makro to nie jest:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/pZhtVHedyjZnKykV
    iYe7rw?feat=directlink
    .
    Jeśli chcesz więcej sampli w lepszej rozdizelczości, mogę Ci wysłać.
    --
    pozdrawiam
    Mirek

  • 3. Data: 2009-03-17 22:56:32
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 17 marzec (wtorek), gdy o godz. 21:24 *Mirek* napisał(a):

    > http://picasaweb.google.pl/lh/photo/pZhtVHedyjZnKykV
    iYe7rw?feat=directlink

    Co ona taka fioletowa?

    --
    Krasnal...

  • 4. Data: 2009-03-18 06:55:37
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 17 Mar, 23:56, Krasnal <k...@o...pl> wrote:

    > Co ona taka fioletowa?

    No przecież napisałem Krasnalu, że szczyt osiągnięć makrofotografi to
    nie jest. Tu się o lampie dyskutuje, a nie o moich żałosnych
    umiejętnościach i gustach :)
    Fioletowo było, wiosna kwiatki rosły na drzewach.
    To taki przykład na doświetlenie pierwszego planu tą lampą inny
    przykład w którym była głównym światła to np takie, też brzydkie:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/056Agw32zgbbLYd3
    08mMPg?feat=directlink

    pozdrawiam
    --