    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lampa owadobójcza (pomoc)
    Date: Wed, 23 Sep 2015 15:07:12 +0200

    Wyjątkowo zacytuję in extenso, czego zazwyczaj starannie unikam,
    no ale aż żal przycinać te "smaczki" ;)

    Użytkownik "bartekltg" napisał w
    news:mtu5mi$km4$1@node1.news.atman.pl ...
    :
    : On 23.09.2015 14:19, Jarosław Sokołowski wrote:
    : > Pan Piotr Wyderski napisał:
    : >
    : >> Zamiast lamp polecam takie małe paletki z zasilaniem bateryjnym
    : >> i naprowadzaniem ręcznym. Skuteczność stuprocentowa, a po każdym
    : >> trafieniu świat się we mnie uśmiecha...

    A mógłbyś podrzucić jakieś obrazki, czy to z reklamówki urządzenia, czy choćby
    własne? Albo inne sznureczki? No bo my tu na grupie o owym urządzeniu nie
    wszyscy słyszeli...

    : >>
    : >> Na osy i szerszenie też działa. Najlepiej wydane 9,90PLN w życiu. :-)
    : >
    : > Czy to coś takiego jak kulki na mole? Ludzie się skarżą, że w mola
    : > trafić trudno, zwłaszcza celując ręcznie.
    :
    : To są już dostępne automatyczne miotacza kulek? Ot, postęp!
    :
    :
    : pzdr
    : bartekltg
    :

    A pamiętasz Bartku opis anty-owadziego lasera? To było na którejś z sci.pl ~ na
    której bywamy obaj, ale nie mogę znaleźć tego wątku, bo Google chyba nie zagląda
    do "wnętrza" grup dyskusyjnych. Co jest o tyle dziwne, że przecież większość z
    nich gości na swych serwerach. Ciekawe czemu nie da się z jego pomocą zbyt wiele
    w nich wyszukać. Ale jakieś artykuły w innych miejscach znalazłem, nie zapodam
    jednak sznureczka, za to polecam gorąco wpisać w googlarkę te dwa slowa:
    laser+komar ; ograniczając wyszukiwanie do "region - Polska", coby nie
    przeciążać całego, WszechświatowegoWW...

    Tak, czy siak -- artykułów jest co niemiara. A sama zabawka budzi mój zachwyt, a
    to głównie dlatego, że ją onegdaj sam dla siebie "wymyśliłem" {no ale nie
    zbudowałem, niestety ;(

    - a było to daaawno temu. No bo komary mi dopiekły wtedy do żywego, i... och,
    z jaką radością by tak człowiek postrzelał do nich, gdyby można użyć
    naprowadzania ręcznego! Ale i widok kąsającego drania, któremu laser robi takie
    kuku (nie zdradzę jakie, a jest, powiedzmy: dość... zaskakujące!) też budzi
    niemałą, mocno mściwą satysfakcję.

    --
    Już lepiej dopuścić nadmierne wakaty
    -- niż niewspółmiernie na-mnożyć cytaty: