  • Data: 2015-06-18 11:32:16
    Temat: Re: Lampa błyskowa ze stopką Sony Multi Interface
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5581910a$0$2186$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > Zaczynam szukać lampy do aparatu Sony a58. Ma stopkę Multi Interface
    > więc stare nie pasują bez przejściówki. Przejściówka 150zł więc
    > średnio się też opłaca kupować "stary" standard.
    > Typowo amatorskie używanie i dość rzadkie pewnie, więc budżet max
    > 600zł.
    > Kiedyś miałem Sunpaka PZ-5000AF, fajny ale nie udało się przesiąść z
    > nim z Dynaxa 5 na nową cyfrową Minoltę.
    > Szukam coś podobnego ale niewiele tego jest, znalazłem Metz 44 AF-1 za
    > 550zł i... właściwie koniec. Są jakieś maleństwa.
> [...]

    Rozważ używkę:
    http://allegro.pl/metz-mz-54-4i-digital-i5438415555.
    html + kostka,
    Albo cos takiego, ale do sony (trafi się z pewnością)
    http://allegro.pl/lampa-blyskowa-metz-58-af-1-nikon-
    4-akumulatory-i5461980830.html

    Poszukaj też, czy wspomniana 44 nie ma wspomagania AF na stronach metza.
    To sa naprawde fajne lampy.

    --
    Yogi(n)