  • Data: 2010-05-19 13:38:51
    Temat: Re: Lampa blyskowa - ma tyrystor czy komputer?:)
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <Pine.WNT.4.64.1005171958110.3328@quad>,
    Gotfryd Smolik news nabazgrał:
    > Komputery analogowe od zawsze są najszybszym możliwym rozwiązaniem,
    > od zawsze najmniej wygodnym do programowania, i w sposób oczywisty
    > ograniczone dokładnością - ale od czasu stworzenia rozwiązań hybrydowych
    > (sterowanie/programowanie cyfrowe, obliczenia analogowe) w zakresie
    > szybkości oraz zastosowań o "życiowej" a nie "matematycznej" dokładności
    > (typu trafienia pociskiem w cel na przykład, tam nie trzeba liczyć
    > z 12 cyframi po przecinku przy odpaleniu, bo i tak dane wejściowe
    > nie są tak dokładne), nie do przeskoczenia niczym.

    Oj coś mi tu się nie zgadza. Już dobre kilka lat temu w ramach nauki
    historii mówiono mi, że komputery hybrydowe zniknęły z rynku jak tylko
    cyfrowe stały się od nich szybsze. Jesteś w stanie pokazać choć jeden
    przykład współczesnego komputera hybrydowego? Najlepiej stworzonego ze
    względu na szybkość obliczeń...