  • Data: 2009-06-16 11:34:20
    Temat: Re: Lampa błyskowa
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gsm" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:89c93976-9057-46b3-84a1-33482feb3d28@a5g2000pre
    .googlegroups.com...
    > Kupiłem lampę canon 430 ex II i problem:
    > Czy ktoś się spotkał z spuchniętym akumulatorkiem w środku lampy
    > (lampa leżała 4 dni i w środku miała akumulatorki, chciałem sobie
    > popstrykać a tu kiszka, chce wyciągnąć aku, jeden nie wyłazi, no i
    > zdziwienie), w końcu udaje się go wywalić, kupuje nowe, a tu
    > niespodzianka, lampa robi 2 błyski i nowe aku rozładowane. Wysłałem do
    > serwisu, odesłali że lampa dobra, pobór prądu dobry ... zastosowałem
    > jeszcze inne aku no i wreszcie wróciło wszystko do normy.

    > Teraz pytanie, co jest nie tak, zostawiacie akumulatorki w środku jak
> [...]

    Mam 420 i od 4 lat akumulatorki NiMH jak dotąd żadnych problemów.

    Z akumulatorkami się nie pieszczę - ładuję w godzinowej ładowarce, czasem
    tygodniami leżą naładowane, czesem rozładowane. Czasem są ładowane kilka
    razy jednego dnia.
    Akumulatorki zostawiam w lampie nawet jak ma leżeć miesiąc nieużywana.

    Od jakiegoś czasu mam też Eneloop (czy jako to siępisze) i zabieram je
    czasem jako rezerwę. Wiem, że są zawsze naładowane.

    Napisz coś więcej jakie aku i ile je wcześniej ładowałeś. 2 błyski to sporo
    za mało :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo