  • Data: 2009-12-04 19:01:58
    Temat: Re: Lampa Metz 36 c-2 i Nikon D50
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz pisze:

    > Wiem :) D50 nie ma możliwości zdalnego sterowania lamy za pomocą puszki;

    To już atrybut całkiem 'pro', ale z tych pomniejszych coś tak nie tak
    jest. Chyba nie na FP, na pewno nie bracketing, nie wiem co jeszcze...
    coś ze wspomaganiem AF? Nie pamietam -> forum.nikon.org.pl

    > Co do
    > Tumaxa/Sunpaka... teżbym nie ryzykował. ....Ewentualnie możnaby spróbować któregoś
    > Nissina, ale w tym temacie się nie wypowiem, bo nigdy go na żywo nie
    > widziałem. Może ktoś się ew. podzieli swymi doświadczeniami?

    Może nie z aktualnymi modelami, ale z marką Sunpak od wieeeelu lat mam
    skojarzenia, kumple mieli jakieś Sunpaki i na to sie patrzyło z
    zazdrością, i nie padały te lampy. Sunpak osobiście postzregam jako
    solidną firmę.

    Wkładanie do jednego wora z Tumaxami to nieporozumienie, to zupełnie
    inna półka jakościowa.