eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLamborghini Ferrari i inne super
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 84

  • 71. Data: 2010-07-13 07:50:55
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: Arek M <a...@g...pl>


    >> Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
    >> supersamochodów? I owszem , drogich aut jeździ dużo (np. Bemntleye) i to
    >> czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
    >> sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak
    >> jest? Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?
    >>
    >> kugel
    >
    > czy C63AMG to taki trochę supersamochód?? :D
    >
    > Po poznaniu parę jeździ

    skoro wg tutejszych 'fanatyków motoryzacji' jest nim RS6 to chyba c63AMG
    tez sie łapie :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM


  • 72. Data: 2010-07-13 07:56:36
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jotte wrote:

    >>>> Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak
    >>>> mało supersamochodów?
    >>> A kogo to obchodzi?
    >> Np. mnie :)
    > A kto ty jesteś?

    Grupowicz grupy o samochodach, a nie o cięzkich czasach i o tym jak ludzie mają
    cięzko i w ogóle ...

    > Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na
    > użyte przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
    > Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

    Zgodam pozytywnie zakręcony pasuje lepiej.

    >> Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi
    >> tekstani, nie na grupie o samochodach.
    > Nie tobie mi radzić. Tam zamieszczam komentarze, gdzie mi się spodoba.

    No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o samochodach
    takie głodne kawałki.

    >> Chcą naprawiać świat na
    >> grupie o samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o
    >> "zielonych" autach.
    > Sądzisz, że kogoś istotnego obchodzi co cię wkurwia?

    Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do powiedzenia w
    temacie super-samochodów, cytuję
    "A kogo to obchodzi? Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego,
    jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
    idiotyzmach."


    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
    www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl


  • 73. Data: 2010-07-13 08:38:00
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Katanka pisze:

    > Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do
    > powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
    > "A kogo to obchodzi? Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do
    > pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu,
    > bęcwale, o idiotyzmach."

    Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować ;->


  • 74. Data: 2010-07-13 09:53:38
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Katanka pisze:
    >
    >> Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do
    >> powiedzenia w temacie super-samochodów, cytuję
    >> "A kogo to obchodzi? Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do
    >> pierwszego, jak zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu,
    >> bęcwale, o idiotyzmach."
    >
    > Widać jego "leki" mu się skończyły, ma mega-zjazd i musi odreagować
    > ;->

    No i do tego "bęcwale" :) Wyjeżdza z prywatą, a sam gani kilka moich słów nie na
    temat.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
    www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl


  • 75. Data: 2010-07-13 13:35:38
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:i1ff8p$tm9$1@news.dialog.net.pl...

    >> tutaj jest grupa na której siedzą fanatycy motoryzacji
    > Fanatyk to nie jest pozytywne określenie.
    > Ale tu jest - jak obserwuję - większość takich, co nie zasługują na użyte
    > przez ciebie obraźliwe określenie "fanatyk".
    > Pisz raczej "pozytywnie zakręcony" z tym, że to do nielicznych pasuje.

    Bo ty taki krejzol pozytywnie zakrecony jestes, a co!



    Pozdrawiawm
    Kamil


  • 76. Data: 2010-07-13 13:37:52
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:i1ff8q$tm9$2@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:4c3ad439$1@news.home.net.pl hants <m...@h...pl>
    > pisze:
    >
    >>> Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić
    >>> sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.
    >> Od razu przypomniał mi się taki stary dowcip:
    >> Emeryt w USA, w weekend bierze butelkę whisky i jedzie* na ryby.
    >> Emeryt we Francji - butelkę wina i idzie na panienki.
    >> Emeryt w Polsce - butelkę moczu i zasuwa do przychodni.
    > :))
    >
    >> * pl misc SAMOCHODY.. w końcu.
    > No właśnie - PL. W PL przez wątkoczyńcę zadane pytanie jest aroganckim
    > idiotyzmem.

    Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa motoryzacyjna
    a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.




    Pozdrawiam
    Kamil


  • 77. Data: 2010-07-13 13:39:31
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message
    news:slrni3keqo.thf.karmmnie@chloru.net...
    > Dnia 11.07.2010 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > napisał/a:
    >> Maciej Browarczyk pisze:
    >>> hamberg pisze:
    >>>
    >>>> no faktycznie rs6 to taka super fura ;P
    >>>
    >>> Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
    >>> Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
    >>> ~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
    >>> budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
    >>> supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.
    >>>
    >>
    >> Jeśli jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
    >> pomyśleć o domu starców? ;->
    >
    > To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

    A zona organisty potrafi pewnie konkurowac w lozku z gwiazda porno. Ale
    gwiazdy porno to z niej nie zrobi.



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 78. Data: 2010-07-13 13:41:37
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:i1f14r$3r5$1@news.onet.pl...

    > Nie. Supersamochód to wg mnie coś takiego, co oprócz osiągów zapewnia
    > także odpowiednią trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie są dla
    > mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami
    > i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
    > To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
    > sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
    > tej samej ligi co Porsche. Ale oczywiście Ty możesz oceniać sobie tylko i
    > wyłącznie wygląd samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
    > dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.


    http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar

    "Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic"
    automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"



    RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos
    wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
    ceny.



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 79. Data: 2010-07-13 16:06:56
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 lip 2010 o 13:41 GMT, kamil napisał(a):

    >> Nie. Supersamochód to wg mnie coś takiego, co oprócz osiągów zapewnia
    >> także odpowiednią trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie są dla
    >> mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi mocami
    >> i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
    >> To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
    >> sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
    >> tej samej ligi co Porsche. Ale oczywiście Ty możesz oceniać sobie tylko i
    >> wyłącznie wygląd samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
    >> dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.
    >
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar
    >
    > "Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end "exotic"
    > automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"
    >
    >
    >
    > RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie jakos
    > wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
    > ceny.

    Nie jest szybki? przeciez ma silnik z lambo.
    Rozmawialem z kolega ktory jezdzil i RS6 i R8, bez zawahani wybralby RS6,
    bo znacznie lepiej mu sie nim jezdzilo, i podobno ma tez lepsze osiagi

    Pozdrawiam
    Brzezi


  • 80. Data: 2010-07-13 16:44:49
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.i3oso0.2cd.brzezi@brzezi.chello.pl...
    > wto, 13 lip 2010 o 13:41 GMT, kamil napisał(a):
    >
    >>> Nie. Supersamochód to wg mnie coś takiego, co oprócz osiągów zapewnia
    >>> także odpowiednią trakcję. Dla przykładu - supersamochodami nie są dla
    >>> mnie stare amerykańskie sportowe auta, które dysponowały potężnymi
    >>> mocami
    >>> i ... brakiem trakcji w sytuacjach podbramkowych.
    >>> To, że RS6 jest kombi, to już jest detal - równie dobrze mógłby to być
    >>> sedan, co nie zmieniałoby faktu, że również zakwalifikowałbym to auto do
    >>> tej samej ligi co Porsche. Ale oczywiście Ty możesz oceniać sobie tylko
    >>> i
    >>> wyłącznie wygląd samochodu i dla Ciebie RS6 to jest zwykłe kombi, a
    >>> dowolna 911-ka, nawet z najsłabszym silnikiem, to będzie supersamochód.
    >>
    >>
    >> http://en.wikipedia.org/wiki/Supercar
    >>
    >> "Supercar is a term used most often to describe an ultra-high-end
    >> "exotic"
    >> automobile, whose performance is superior to that of its contemporaries"
    >>
    >>
    >>
    >> RS6 ani nie jest ultra-high-end, ani nie jest egzotyczny, ani w sumie
    >> jakos
    >> wybitnie szybki nie jest (osiagi na pozomie Evo czy GT-Ra za ulamek jego
    >> ceny.
    >
    > Nie jest szybki? przeciez ma silnik z lambo.

    Ma silnik z Lambo + 2 kompresory!

    Jurand

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: