  • 81. Data: 2010-07-13 19:45:49
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1gv6a$ae2$1@inews.gazeta.pl Katanka
    <k...@i...pl> pisze:

    > Grupowicz grupy o samochodach, a nie o cięzkich czasach i o tym jak
    > ludzie mają cięzko i w ogóle ...
    Nie o to pytałem...
    Ale - witam.

    > No to nie najlepiej o tobie świadczy, skoro zamieszczasz na grupie o
    > samochodach takie głodne kawałki.
    A ty się każdego zdaniem przejmujesz, czy przebierasz?

    > Sadzisz, że kogos na grupie o samochodach interesuje co miałeś do
    > powiedzenia w temacie super-samochodów,
    Ciebie zainteresowało na pewno i to bardzo - przecież zareagowałeś, a nikt
    cię nie zmuszał.
    A ilu przeczytało, ho, ho. :)
    I może komuś coś w rozumie nawet drgnęło, jak myślisz?

    Przecież wiem, co napisałem.

    --
    Jotte

  • 82. Data: 2010-07-13 19:48:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1hj6i$ho1$1@inews.gazeta.pl kamil <k...@s...com>
    pisze:

    > Zajmij sie moze czytaniem wspomnien kombatantow, to jest grupa
    > motoryzacyjna a nie pl.uojezu.jak.nam.w.kraju.zle.
    Sam decyduję co będę czytał, tobie nic do tego.
    Czasem lubię poczytać głupoty - przecież przeczytałem twojego posta, nie?

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2010-07-13 19:56:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1h61n$2od$1@inews.gazeta.pl Katanka
    <k...@i...pl> pisze:

    > No i do tego "bęcwale" :)
    Lubię nazywać rzeczy po imieniu, choć bywa to szorstkie.

    > Wyjeżdza z prywatą, a sam gani kilka moich
    > słów nie na temat.
    Ty sobie zobacz z jakim kałem gadasz:

    Fajnie było pogadać z łajnem?

    --
    Jotte

  • 84. Data: 2010-07-19 20:35:49
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "kugel" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
    > supersamochodów? I owszem , drogich aut jeździ dużo (np. Bemntleye) i to
    > czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
    > sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak jest?
    > Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

    Wątek już raczej zdechł ale dla porządku - tak da się jeździć Ferrari po
    Polsce, jest w DC gdzie serwisować, są modele (odpukać) bezawaryjne, bez
    sensu jest jeździć na codzień ale można. W innych krajach europejskich jest
    podobnie. Przejechane ponad 20 tys km po Polsce i ok. 8 tys km. po Europie w
    3,5 roku. Zawieszenie cały czas jest w stanie nienagannym.