  • 21. Data: 2010-07-11 21:25:24
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > To znajdź jeszcze takie za 50 tys. A używanego Boxstera można kupić
    > spokojnie w takiej cenie, czyli za równowartość nowego Logana. Dla laika
    > bez różnicy -- to Porsche i to Porsche.

    A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C134430
    10
    Jeszcze jeden z 2003r.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-07-11 21:27:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal pisze:

    > a guzik prawda...

    Czyli nie widziałeś.

    > super aut jest sporo...
    > sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
    > mozna...
    > bentlejów jak psów, jakies DB9
    > tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po
    > zakupy do warzywniaka ;)

    Patrz wyżej. Jakby drogi były w miarę przyzwoite, to posiadacze takich
    autek mogliby i na co dzień nimi poszpanować. A tak, biedacy, muszą
    tylko "na specjalne okazji i dobrane trasy".

  • 23. Data: 2010-07-11 21:30:16
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Uzytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

    No skoro 500tys. zl to dla ciebie malo, to zazdroszcze.

  • 24. Data: 2010-07-11 21:33:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > A co ci nie pasuje w tym za 285kpln?

    To, ze kosztuje ~300 tys.

  • 25. Data: 2010-07-11 21:34:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeździ, są o
    > wiele tańsze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że
    > mozna juz kupic jakieś fajne Porsche za około 300 tysięcy. Ile może
    > kosztowac najtańsza Ferrarka?

    Używane Porsche wyglądające dla 95% przechodniów jak każde inne można
    kupić za 50 tys. Za swoje Mondeo miałbyś takie dwa. ;-)

  • 26. Data: 2010-07-11 21:36:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > To, ze kosztuje ~300 tys.

    Tia, powiedzial Kulczyk dla ktorego F360 to nie ferrari.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2010-07-11 21:40:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Tia, powiedzial Kulczyk dla ktorego F360 to nie ferrari.

    Ale w tym podwątku było o tym, co jest tańsze. Porsche nie wyglądające na
    zabytek kupi się za 50 tys. albo i taniej, a co do Ferrari to niestety
    bez 200-300 tys. nie ma co nawet szukać w zasadzie. Chyba, ze ktoś trafi
    na okazję.

  • 28. Data: 2010-07-11 23:22:56
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    hamberg pisze:

    > no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

    Fajnie, a masz pojecie o czym piszesz czy tylko tak "klikash" ?
    Najszybsze seryjnie produkowane kombi, w dniu premiery kosztowalo
    ~750tys zl, pozniej kolo ~650tys zl, 4,6s do 100km/h przy wadze 2025kg i
    budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
    supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 29. Data: 2010-07-11 23:37:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Browarczyk pisze:

> [...]
    > budzie kombi, tani i wolny? Nie wydaje mi sie, zasluguje na miano
    > supersamochodu jak nic. Szybki dupowoz to S6.

    Jeśli jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
    pomyśleć o domu starców? ;->

  • 30. Data: 2010-07-11 23:44:56
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 11.07.2010 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Jeśli jakikolwiek kombi to dla ciebie supersamochód, to może czas już
    > pomyśleć o domu starców? ;->

    To jest auto ktore potrafi konkurowac z supersamochodami.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net