eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLambo idzie w szambo czyli poniosły go konieRe: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <504d9ce0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <504da0bb$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <k2k83u$gkr$1@node2.news.atman.pl> <k2ka92$njn$1@node1.news.atman.pl>
    <k2kah5$r58$1@node2.news.atman.pl> <k2kbgh$s8e$1@node1.news.atman.pl>
    <k2ke0l$qpa$1@usenet.news.interia.pl> <1ngas2ea0y6l9$.dlg@myjk.org>
    <504e0ee7$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <17f8cyxpzy4uf.r0osppwee5b0$.dlg@40tude.net>
    <k2l58m$f61$1@mx1.internetia.pl>
    <a2xwelc4goux$.grq6vb2lkgbi$.dlg@40tude.net>
    <k2l9sg$7vm$1@mx1.internetia.pl>
    <ukq9fpyr35we.128ct2rzj59ke$.dlg@40tude.net>
    <504f647b$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <504f6dc3$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <k2o1c1$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <13a4af7o6uku7$.1xtjw83huttsb.dlg@40tude.net>
    <1gdhxxnns6dmk$.dlg@myjk.org>
    In-Reply-To: <1gdhxxnns6dmk$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Date: Thu, 13 Sep 2012 11:55:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 31
    Message-ID: <5051ad95$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.136.241
    X-Trace: 1347530133 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26686 83.5.136.241:50038
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465906
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
    Wed, 12 Sep 2012 00:38:45 +0200, J.F.
    >> Jak jest ograniczenie 50, to trzeba sie liczyc ze ktos pojedzie 70.
    >> A jak hopka przy 80 wyrzuca niektore auta, to trzeba ja naprawic, a
    >> nie
    >> stawiac 30 :-)

    >Nie czujesz farmazonu w tym co piszesz? Standardowe ograniczenie jest
    >do
    >50, przy 70-100 można spokojnie przejechać. Jeśli ktoś grzeje 140 na
    >ograniczeniu do 50 autem bez sprawnych amortyzatorów albo zwyczajnie
    >bez
    >umiejętności to jest debilem i najwyraźniej trzeba mu postawić
    >dodatko
    >ograniczenie przed nosem.

    Ale ja nie pisze o 140, tylko o 80/50 :-)

    Jakby policja dostala taka ekspertyze, ze jechal 80, a mimo to sie
    wybil i polecial ... to zawinila nadmierna predkosc czy zly stan drogi
    ?

    >Ponadto, progi zwalniające są SPECJALNIE budowane, a Ty się pieklisz
    >na
    >"naturalny" spowalniacz.

    Ale progi sa budowane tam gdzie obowiazuje 20-30, i jadac 50 sie z
    nich nie wyskakuje, choc slychac jak auto cierpi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: