  • 1. Data: 2012-04-09 14:55:40
    Temat: Łamanie CLIR
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    Wie ktos (i zna odpowiednie rozporzadzenia), ktore sluzby w PL sa uprawnione
    do lamania blokady CLIR? Troche tego musi byc, bo skoro nawet pogotowie
    energetyczne oddzwania na zastrzezony numer...

    --
    dremka

  • 2. Data: 2012-04-09 22:01:02
    Temat: Re: Łamanie CLIR
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "dremka" <f...@z...pl> wrote:
    > Wie ktos (i zna odpowiednie rozporzadzenia), ktore sluzby w PL sa
    > uprawnione do lamania blokady CLIR? Troche tego musi byc, bo skoro nawet
    > pogotowie energetyczne oddzwania na zastrzezony numer...

    Numery ustawowo przewidziane do niesienia pomocy - wykaz w PNK.

  • 3. Data: 2012-04-09 22:41:13
    Od: dremka <f...@f...pl>

    Dnia 9 Apr 2012 21:01:02 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Numery ustawowo przewidziane do niesienia pomocy - wykaz w PNK.

    Ok, dzieki, juz widze, ze wiekszosc 98Y i 99Y to numery dla ktorych
    zastosowany jest CLIRO.

    --
    dremka

  • 4. Data: 2012-04-09 23:35:21
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    news.home.net.pl...

    > Numery ustawowo przewidziane do niesienia pomocy - wykaz w PNK.

    Oj. A jak z tym pogotowiem energetycznym?

    W PNK jest numer 991, ale w Warszawie takiego numeru niet
    (BTW - dlaczego???).

    Czy operatorzy numeru 228215211 tudzież 228213131 też mają
    możność przełamania CLIR? Tych numerów w PNK nie ma...

    Piotr

  • 5. Data: 2012-04-09 23:43:27
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Oj. A jak z tym pogotowiem energetycznym?
    >
    > W PNK jest numer 991, ale w Warszawie takiego numeru niet
    > (BTW - dlaczego???).

    moze jest wiecej niz jeden operator systemu dystrybucyjnego?
    w zasadzie, pomimo monopolu zasiedzialych operatorow, w duzej czesci kraju
    jest tez pkp energetyka, ktora ma swoje sieci w poblizu torow
    o ile przydzial numerow dla sluzb ratowniczych wydaje sie niekontrowersyjny,
    o tyle w przpadku komercyjnych operatorow moga sie pojawic problemy

  • 6. Data: 2012-04-10 15:16:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Apr 2012 22:41:13 +0200, dremka
    <f...@f...pl> wrote:

    >Ok, dzieki, juz widze, ze wiekszosc 98Y i 99Y to numery dla ktorych
    >zastosowany jest CLIRO.
    Nie jest, lecz może być zastosowany.

    WAM

  • 7. Data: 2012-04-10 20:07:11
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Kwi, 22:01, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Numery ustawowo przewidziane do niesienia pomocy  - wykaz w PNK.

    Chyba troszkę zbyt ogólnikowo. Nie słyszałem aby ktoś poniżej 996 miał
    założone przełamanie.
    W ten przykład z energetyką nie wierzę, a trochę takich tematów już
    liznąłem. Jeżeli to jest
    prawda to raczej (incydentalnie) zostało to założone na konkretnym
    numerze (końcowym)
    a nie na AUS.

    Ircys

  • 8. Data: 2012-04-11 18:50:33
    Od: dremka <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 11:07:11 -0700 (PDT), Ircys napisał(a):

    > W ten przykład z energetyką nie wierzę, a trochę takich tematów już
    > liznąłem. Jeżeli to jest
    > prawda to raczej (incydentalnie) zostało to założone na konkretnym
    > numerze (końcowym)

    Ciekawi mnie trochę przyczyna Twoich wątpliwości. Połączenie wykonane z
    numeru z założonym permanentnym CLIRem, a ponieważ zgłoszenie dotyczyło
    większej awarii, to żadne dane szczegółowe, pozwalające na oddzwonienie nie
    były podawane. Pomimo tego dyspozytor oddzwonił zapytać o szczegóły. Co w
    takim razie obstawiamy - CLIRO, odkrywanie prezentacji przez obsługującego
    mnie operatora dla AUS (po co?), czy może jeszcze coś innego? Aha,
    oczywiście połączenie wykonane na 991, oddzwonienie nastąpiło z prezentacją
    "zwykłego" numeru miejskiego.

    --
    dremka

  • 9. Data: 2012-04-11 19:52:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-11 18:50, dremka pisze:

> [...]
    > mnie operatora dla AUS (po co?), czy może jeszcze coś innego? Aha,
    > oczywiście połączenie wykonane na 991, oddzwonienie nastąpiło z prezentacją

    Za czasów gaduair numery nieidentyfikujące się na telefonie były
    widoczne na billingu online, więc nie sądzę, aby dla chcącego była to
    jakaś wiedza tajemna.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-04-11 20:20:29
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    On 04/11/2012 07:52 PM, Liwiusz wrote:

    > Za czasów gaduair numery nieidentyfikujące się na telefonie były
    > widoczne na billingu online, więc nie sądzę, aby dla chcącego była to
    > jakaś wiedza tajemna.

    Pod koniec działalności już to popsuli niestety.