  • Data: 2009-09-15 09:22:07
    Temat: Re: Lakierowanie elementu [OT]
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.09.2009 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale ja nie otwieram lakierni. Nie lubię się brudzić:-) Maverik ma
    > lakiernię - obsłuży Cię.

    Lubię flejmy, wręcz uwielbiam, ale to jest już, kurwa, nudne.
    Przyjebałeś się do chłopaka że ma drogo i nie lubi tandety. Jego sprawa
    i jego klientów. Albo otwórz tę lakiernię, zatrudnij czarnucha i udowodnij
    że da się taniej i lepiej, albo skończ już o tym pierdolić bo oczy bolą.

    --
    There is no Exit, only ZOOL