-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "chriso" <c...@n...none.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Laguna czy Vectra ??
Date: Sun, 14 Nov 2010 19:06:07 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 27
Message-ID: <ibp8og$i4e$1@mx1.internetia.pl>
References: <iblhf7$ok7$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.204.45.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1289758288 18574 87.204.45.4 (14 Nov 2010 18:11:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Nov 2010 18:11:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
In-Reply-To: <iblhf7$ok7$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325631
[ ukryj nagłówki ]8 lat jeździlem Lagunami HB, jako następne auto szukałem kombi
rok temu wybrałem VC z trzech powodów:
1) bagażnik (jego wielkość w L2 kombi to śmiech na sali, porównywalny z L1
hatchback)
2) kombi w VC jest na dłuższej płycie podłogowej niż VC sedan i HB, co
odczuwalne jest na tylnych siedzeniach, kolejny duży plus w stosunku do L2
(nie biegałem z centymetrem, po prostu posiedziałem w jednym i drugim
3) silnik, po latach GM stwierdził że jednak diesli "nie umi" i wziął
silniki od Fiata, mam z19dth (150KM),
2.0dci w rocznikach Laguny, która mnie interesował był trudny do znalezienia
a o 1.9 dci już napisano wszystko
Po roku używania (pisze były użytkownik Laguny):
1) drewniany w prowadzeniu, ale z czasem idzie się przyzwyczaić
2) designersko w środku przypomina Rudego 102, na zewnątrz lifting przodu
pomógł
3) silnik pomimo, że na forach wyszukałem od którego numeru silnika już
wszystkie bolączki zostały zlikwidowane (po 03.2007), to i tak zabawa w
różne trzy
literki (EGR, DPF) jest na okrągło
A jak już EGR jest wyczyszczony i akurat DPF się nie wypala to banan na
gębie.
Auto zapakowane wakacyjnie z pełna obsadą i z prędkościami autostradowymi
pali średnio 6,5L/100
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.10 20:07 jerzu
- 14.11.10 21:23 icek2
- 15.11.10 08:46 bratPit[pr]
- 15.11.10 12:12 M
- 15.11.10 12:51 bratPit[pr]
- 15.11.10 13:11 M
- 15.11.10 13:19 Konrad L
- 15.11.10 13:42 icek2
- 15.11.10 19:59 chriso
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=