  • Data: 2010-11-13 15:48:11
    Temat: Re: Laguna czy Vectra ??
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak w temacie, roczniki to 2005 - 2007. Na co zwrócić uwagę przy kupnie,
    > czy Laguna po liftingu dalej słynie z dużej awaryjności ??

    Słynie. W raporcie TUV za rok 2009 Laguna znalazła się na 111 miejscu na 117
    modeli samochodów pod względem bezawaryjności samochodów 2-3-letnich
    (roczniki 2006-2007). 9,5% aut w ciągu roku miało wizytę w serwisie. Dla
    przykładu Vectra jest na 65 miejscu z wynikiem 5%.

    Niskie ceny dość młodych aut nie biorą się znikąd :]

    Tu warto zajrzeć:
    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-a
    ge/2009-2-3/218

    Myślę, że dość godne zaufania źródło, gdyż oparte na wynikach tysięcy
    egzemplarzy, a nie kilkunastu-kilkudziesięciu jak w przypadku np. recenzji w
    Autocentrum.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl