  • Data: 2010-11-13 20:10:27
    Temat: Re: Laguna czy Vectra ??
    Od: "Flyte" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > A to wypalanie to co ile si&#234; odbywa ??? i czy jest jako&#182; sygnalizowane ??
    no
    > i jeszcze jedno, ile trwa ?? Czasem naprawd&#234; jade do pracy na "ostatni
    > dzwonek".

    mam vectre z sierpnia 2004 z silnikiem 1.9 i dopiero po 3 latach dowiedzialem
    sie (po podpieciu do Tech'a) ze mam DPF. W zasadzie nie jest to zauwazalne. Jak
    masz komputer pokladowy, to wypalanie DPFa mozna rozpoznac po zwiekszonym spalaniu.

    Podobnie jak Mirek, wiekszosc czasu jezdze po miescie.

    _Podobno_ sa problemy z wypalaniem DPFa, ale jest to raczej sprawa marginalna.

    Flyte