  • Data: 2011-08-02 09:32:20
    Temat: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > Nie przyznałeś się ile razy wymieniałeś przekładnię kierowniczą i jakie
    > to były koszty. Nie przyznałeś się ile razy wymieniałeś zawieszenie.

    Bo jeszcze nie miałem okazji wymieniać

    Ale nie kapuję twojego sarkazmu.

    Co do opinii to wypowiadają je ludzie na podstawie plotek. Zresztą fajny
    film PLOTKA pokazuje mechanizm.

    Nie dalej jak wczoraj wymieniałem tarcze tył - w zasadzie robotę może
    wykonać każdy i tak też było wymieniał to młody "fachowiec",m który na
    co dzień jeździł starym CC.

    Okazało się, że tarcze nie są w najlepszym stanie i ew. można byt je
    wymienić no ale znów się okazało, że to tarcze z piastami i łożyskami
    więc koszty spore, stwierdziłem, że zostanę przy samych klockach.

    Rzeczony wcześniej mechanik stwierdził, że to do d... auto bo kto robi
    tarcze z piastami i łożyskami...

    Zapytałem ile do tej pory naprawiał Lagun - no i żadnej, ile widział w
    warsztacie i z jakimi usterkami - okazało się, że kilka i były to
    wymiany jak u mnie, to klocki, to końcówki drążków,... coś co normalnie
    się zużywa.

    Zapytałem tego i innych mechaników również jaki samochód się nie psuje?
    i co usłyszałem, że oni nie znają. W ciągu jednego dnia w tym warsztacie
    z różnymi usterkami pojawiły się:

    Toyota RAW4 - jakiś komunikat błędu mocy i coś z zawieszeniem, Ford
    Fokus 2 2005 r. i padnięta sonda, Toyota corolla i amortyzator. Na
    parkingu stało jeszcze kilka marek.

    Sam miałem passata, audi i poloneza i w każdym coś się psuło.

    Ariusz