eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLaguna II bierze olejRe: Laguna II bierze olej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Laguna II bierze olej
    Date: Thu, 12 Aug 2010 09:17:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <i4076c$dcq$1@news.onet.pl>
    References: <i406mo$c9k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281597452 13722 213.17.193.243 (12 Aug 2010 07:17:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Aug 2010 07:17:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303014
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i406mo$c9k$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Laguna II 1.9 dci
    >
    > Kupiłem niedawno to autko i od razu padła turbina (150 tys. km). Po
    > wymianie turbiny auto normalnie chodzi nie dymi poza naprawdę wysokimi
    > obrotami gdzie widać trochę ciemnego dymu.
    > Czasem wyskoczy komunikat: fault in fuel injection - ale to już się
    > naczytałem, że czyszczenie EGRu i wymiana filtra paliwa może pomóc. Na
    > razie komunikat pojawia się na kilka sekund i znika.
    > Mam jednak jeszcze inny problem, po przejechaniu około 1500 km ubyło mi
    > wg. komputera 3 kreski oleju. Nie widzę nigdzie wycieków na zewnątrz, nie
    > zauważyłem by auto puszczało dyma z rury poza momentami gdzie obroty
    > dochodzą maximum.
    >
    > Wg. mechanika, który poradził mi - zalać olej do pełna i sprawdzić jak
    > szybko ubywa - problem może być w tym, że uszkodzona turbina lala olej i
    > ten olej spalał się w cylindrach powodując wytopienie pierścieni i teraz
    > może one przepuszczają ten olej - koszt naprawy (remontu) oszacował na
    > około 2 tys. Jednak nie mam zaufania do tego mechanika bo chwalił się, że
    > ma certyfikaty renault a powiedział mi, i to z taką pewnością, że mój
    > samochód nie ma możliwości zamykania szyb z pilota. Skoro jednak okazało
    > się, że szyby z pilota mogę zamykać to jak mam gościowi zaufać.
    > Turbina wymieniona była na regenerowaną i ma roczną gwarancję.
    >
    > Jak można sprawdzić gdzie ten olej znika.
    >
    Przejedź nie 1500 a 15000 km. Wtedy wyciagniesz wnioski. Pomiarowi
    komuterowemu tez bym nie ufał. A poziom oleju zawsze mierz po ok. 20-30
    minutach. Ja tak miałem w jdenym aucie że trzeba było długo czekac aby
    bagnet pokazał dobry poziom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: