-
Data: 2010-08-12 09:17:31
Temat: Re: Laguna II bierze olej
Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:i406mo$c9k$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Laguna II 1.9 dci
>
> Kupiłem niedawno to autko i od razu padła turbina (150 tys. km). Po
> wymianie turbiny auto normalnie chodzi nie dymi poza naprawdę wysokimi
> obrotami gdzie widać trochę ciemnego dymu.
> Czasem wyskoczy komunikat: fault in fuel injection - ale to już się
> naczytałem, że czyszczenie EGRu i wymiana filtra paliwa może pomóc. Na
> razie komunikat pojawia się na kilka sekund i znika.
> Mam jednak jeszcze inny problem, po przejechaniu około 1500 km ubyło mi
> wg. komputera 3 kreski oleju. Nie widzę nigdzie wycieków na zewnątrz, nie
> zauważyłem by auto puszczało dyma z rury poza momentami gdzie obroty
> dochodzą maximum.
>
> Wg. mechanika, który poradził mi - zalać olej do pełna i sprawdzić jak
> szybko ubywa - problem może być w tym, że uszkodzona turbina lala olej i
> ten olej spalał się w cylindrach powodując wytopienie pierścieni i teraz
> może one przepuszczają ten olej - koszt naprawy (remontu) oszacował na
> około 2 tys. Jednak nie mam zaufania do tego mechanika bo chwalił się, że
> ma certyfikaty renault a powiedział mi, i to z taką pewnością, że mój
> samochód nie ma możliwości zamykania szyb z pilota. Skoro jednak okazało
> się, że szyby z pilota mogę zamykać to jak mam gościowi zaufać.
> Turbina wymieniona była na regenerowaną i ma roczną gwarancję.
>
> Jak można sprawdzić gdzie ten olej znika.
>
Przejedź nie 1500 a 15000 km. Wtedy wyciagniesz wnioski. Pomiarowi
komuterowemu tez bym nie ufał. A poziom oleju zawsze mierz po ok. 20-30
minutach. Ja tak miałem w jdenym aucie że trzeba było długo czekac aby
bagnet pokazał dobry poziom
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.10 10:07 Rafał
- 12.08.10 10:25 PaweL
- 12.08.10 10:38 Rafał
- 12.08.10 14:22 PaweL
- 12.08.10 15:05 Marcin Kiciński
- 13.08.10 07:13 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=