  • Data: 2012-10-01 14:05:36
    Temat: Re: Łagiewka Once Again
    Od: ojciecc <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-01 07:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo jedyne, co "wynalazł" to odpowiednik strefy zgniotu z małą zaletą w
    > postaci możliwości wielokrotnego użycia i z ogromnym minusem w postaci
    > działania przy kolizjach dokładnie w osi ramienia.

    Na mnie robi wrażenie wagonik który w poprzednim doświadczeniu bił
    menzurkę a po aktywowaniu systemu menzurka zostaje cała.

    Czemu Cambrigh opatentował jego wynalazek skoro to głupota?
    http://www.youtube.com/watch?v=z-h56N_A3rY
    Czemu narodowe centrum badań i rozwoju za sponsoruje bitwę prawną?

    http://www.youtube.com/watch?v=Phrw4qFIpxk
    uderz tak w przeszkodę, ja miałem takie zdarzenie i auto poszło na złom
    więc tak! robi to na mnie wrażenie