    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Date: Tue, 1 Sep 2015 20:44:13 -0500

    news:55e58bb8$0$8366$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    hl=en&biw=1920&bih=1061&site=webhp&source=lnms&tbm=i
    sch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxpfF5a7RxwIVY6hyCh1EZw
    s3#hl=en&tbm=isch&q=iphone+damaged+cable

    > A propos - kupilem sobie przedluzacz USB. Taki tam metr
    > kabelka z wtyczka i gniazdkiem na koncach.
    > Z czego oni to zrobili to nie wiem, ale ma ~1ohm oporu.
    > O spadek napiecia przy ambitnym pradzie lepiej nie pytac.

    Z takiego samego drucika co sznury lampek na choinkę robią.
    Cienki jak włos anioła stróża i nie z miedzi tylko aluminium ;-)

    > Na pewno oryginalna ?
    > Samsung ostatnio coraz mocniejsze ladowarki daje,
    > ale przeciez w komplecie jest tylko sieciowa.

    W Blackberry miałem sieciową i samochodową, jeden wspólny kabel USB.
    Samsung oszczędza na samochodowej?

    > Jestes pewien ? Kod moze i troche zaoszczedza na procesorze, ale to tylko
    > czesc poboru.
    > Ekran, GPS, transmisja danych - i taki S4 grzeje sie mocno. A chyba
    > jeszcze jakis koprocesor graficzny mu pomaga.

    No właśnie... a iPhone4 się nie grzeje.

    > W kazdym badz razie ladowarki teraz potrafia 2A dac, tylko jeszcze kwestia
    > kabelka ...

    Ograniczeniem może być też zasilacz w samym telefonie.
    Zwłaszcza w jakimś dziadoskim modelu, źle zaprojektowanym.