  • Data: 2015-09-03 00:26:09
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@w...pl> wrote in message
    news:a5fa2b96-c2fa-49ef-ba82-ec0701c61a37@googlegrou
    ps.com...

    > Ja bym tak mocno nie ryzykował.

    > Czyli: kabelkowi od ajpoda ich brak nie przeszkadza
    > i normalnie ładuje, zaś kabelek od ajfona w identycznej
    > sytuacji pobiera prąd z ajpoda.

    Sprawdź proszę, jeszcze raz, bo to mi nie brzmi za dobrze.

    > Urządzenie wyłączone, oczywiście.
    > Nie pracuje podczas podłączenia w celu naładowania.
    > To samo dzieje się z oryginalnymi ładowarkami.
    > Ta od ajfona rozładowuje mojego ajpoda do spodu.
    > Taaak... Apple to potęga jest.

    Nie wiem czy celem Twoim jest wyłącznie krytyka Apple,
    ale mimo to napiszę, że wcale nie jest to dla mnie oczywiste
    że podłączasz do peceta w celu naładowania wyłączone
    urządzenie. Port USB w pececie bedzie wtedy pracował
    w minimalnej wydajnosci prądowej <100mA.