eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁadowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPGRe: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
    Date: Sun, 18 Feb 2018 23:29:11 +0100
    Organization: TUMAN TMN S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <p6cunm$le3$3@node1.news.atman.pl>
    References: <5a8812bb$0$583$65785112@news.neostrada.pl>
    <1qo7a39h12vo8$.rok6in3asap9.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1518992950 21955 85.222.61.78 (18 Feb 2018 22:29:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Feb 2018 22:29:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <1qo7a39h12vo8$.rok6in3asap9.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625101
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-17 o 17:59, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sat, 17 Feb 2018 12:32:11 +0100, T. napisał(a):
    >
    >> Ps. Pamiętam, jak kiedyś miałem zagazowany samochód i tankowałem się w
    >> Belgii. Pan na stacji wyjął mi pudełko do butów pełne różnych końcówek i
    >> poprosił, żebym sam sobie dobrał. Ale wystarczyła przejściówka - w
    >> przypadku elektryków jak widać nie da rady...
    >
    > W przypadku prądu "przejściówkę" zrobić również się da.
    > Najgorsze co może być po drodze do zrobienia to falownik i prostownik -
    > jeśli trzeba będzie zmienić napięcie DC na inne napięcie DC.
    >
    > Jak i da się robić multiładowaki, obsługujące wiele standardów.
    >
    > Natomiast to przy założeniu że może nie ma współpracy między producentami,
    > ale też nie ma zabezpieczeń.
    >
    > Bo jeśli producenci zaczną się zabezpieczać, a przed ładowaniem będzie
    > nawiązywana obustronne, kryptograficzne uwierzytelnienie i samochód nie
    > pozwoli się ładować z "niepodpisanej" ładowaki, a z kolei ładowarki odmówią
    > ładowania "niepodpisanego" samochodu - to już mogą być potrzebne głębsze
    > modyfikacje żeby to zwalczyć.
    > Ale nadal pewnie będą to ingerencje tylko w oprogramowanie i własny
    > samochód każdy sobie da przekonać tak żeby się ładował "niepodpisanym"
    > prądem prosto z gniazdka :)
    >

    Był taki okres (wczesny) w telefonach komórkowych, że każdy producent
    miał swoją wtyczkę do ładowania i nawet w ramach jednego producenta
    bywały różne wtyczki. Stopniowo się wyklarowało i pozostało microUSB i
    Thunderbolt, które są wzajemnie dość łatwo "przejściówkowalne". Podobnie
    będzie z ładowaniem samochodów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: