-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
Date: Sat, 17 Feb 2018 23:18:29 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 53
Message-ID: <p6a9nl$jmn$1@dont-email.me>
References: <5a8812bb$0$583$65785112@news.neostrada.pl> <p698nn$cgd$1@dont-email.me>
<p69buv$50q$1@node2.news.atman.pl> <p69pn9$129$1@dont-email.me>
<p69vgm$bh8$1@usenet.news.interia.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 17 Feb 2018 22:18:29 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="b20385242645ac83dc782deceef0e7ce";
logging-data="20183";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+phYR5Ep7WfSw0pX0iDYpD"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
In-Reply-To: <p69vgm$bh8$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Language: pl
Cancel-Lock: sha1:uviGsPAKFfRpYPM1VwkUbU5slcE=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625040
[ ukryj nagłówki ]W dniu 17.02.2018 o 20:24, Adam pisze:
> W dniu 2018-02-17 o 18:45, ToMasz pisze:
>> (...)
>> Ci 3 kropelki na beton. a elektrykiem stajesz przy gniazdku, w
>> akumulatorach masz napięcie.... inne niż w sieci. ta "przemiana,
>> transformacja" jest dokonywana ze stratą o której właśnie wspominam.
>> (...)
>
> Co Ty bredzisz?
> W podstawówce na fizyce spałeś?
> Co ma napięcie w sieci do napięcia w akumulatorach?
> Jaka przemiana? Jaka transformacja?
>
> W przypadku zasilania "słabych" odbiorników "mocnymi" zasilaczami może
> być jakaś licząca się strata - przykładowo oszczędny komp napędzany
> zasilaczem 650W. Ale to są procenty.
może masz racje. ale jaki masz zasilacz w PC? 85+? bo normalne zasilacze
nie spełniaja tej normy, z czego wniosek ze 20% może isć w ciepło
> W przypadku zasilaczy impulsowych obliczonych do konkretnego poboru mocy
> straty są mniejsze lub bliskie zeru.
nie. W normalnych warunkach takie urządzenia, na rynku konsumenckim nie
istnieją. są zasilacze ze sprwnością powyżej 90%, ale nie w tym
przypadku. ładowanie tego typu akumulatorów, to trochę skompliowany
proces. jeśli jest jakakolwiek zmiana prądu, to owe 90% nie wspominając
o blisko 100% już odpływa. nawet w optymalnych warunkach, ładowanie od
zera do 70 może 80% przebiega maksymalnym prądem(i tu jest miejsce na
wysoką sprawność), potem trzeba "zwolnić". JAk będziesz ładował z 230v
to też jest sprwność bliska 100%
> Poza tym tam nie ma transformatorów. Nie ma też transduktorów ani innych
> tego typu wynalazków, pokrętłem autotransformatora też nikt nie kręci ;)
A co jest? Serio pytam. bo że niema transformatorów na 50hz - tu się
zgadzamy. ale niema ich wcale?
> Straty w energetyce są przede wszystkim na liniach transmisyjnych. Wzory
> są ogólnie znane, można łatwo policzyć. Materiał z podstawówki.
nie są. a jak to łatwo policzyć-policz, stawiam piwo.
do zadania przyjmij następujące niewiadome
ładujemy auto
1. z ładowarki firmowej
2. od innego producenta przez "przelotkę"
3 z sieci 230V
w różnych lokalizacjach, w sensie oddalenia od elektrowni.
Straty są na wszystkim. nie istnieją urządzenia w 100% sprawne. (choć
ktoś może się uprzeć że grzejnik jest- niech będzie). każda zmiana prądu
i napięcia pociąga koszty. ja tylko wspomniałem ze embargo informacyjne
wynika z chęci utajenia strat. jeśli masz inne zdanie - Twoja sprawa.
jeśli twierdzisz ze się mylę - udowodnij, nie pisz że to łatwo policzyć
opierając się na wiedzy z podstawówiki
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.18 23:26 Poldek
- 18.02.18 23:29 Poldek
- 19.02.18 00:19 J.F.
- 19.02.18 01:41 RadoslawF
- 19.02.18 02:09 J.F.
- 19.02.18 12:17 robot
- 19.02.18 13:04 RadoslawF
- 19.02.18 13:05 RadoslawF
- 19.02.18 18:35 J.F.
- 19.02.18 19:22 Uncle Pete
- 19.02.18 20:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=