  • 1. Data: 2011-07-28 15:19:14
    Temat: Ładowarka z lidla
    Od: <MW>

    A dokładnie taka:
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _20486.htm
    Warto, nie warto? Ktoś ma/miał i może się wypowiedzieć? Mam cztery komplety
    eneloopów i ładuję je zwykłą i badziewną ładowarką - z opisu wynika, że ta
    lidlowska będzie lepsza, ale być może to zwykły bełkot marketingowy.
    Podpowiedzcie proszę.

    --
    MW
    O obecnej władzy wolno Ci pisać, co tylko chcesz, pod warunkiem, że robisz

  • 2. Data: 2011-07-28 15:31:50
    Temat: Re: Ładowarka z lidla
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Przy niektórych akumulatorach potrafi się nie wyłączyć i "zagotować".
    Używać tylko pod nadzorem (nie jest to wada tylko tego typu).

  • 3. Data: 2011-07-28 16:19:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 17:19:14 +0200, MW napisał(a):

> [...]
    > eneloopów i ładuję je zwykłą i badziewną ładowarką - z opisu wynika, że ta
    > lidlowska będzie lepsza, ale być może to zwykły bełkot marketingowy.

    Ja bym dołożył i kupił taką:
    https://www.hurt.com.pl/index.php?what=bc-700&search
    amalgam=1&i=275&o=shpsrch

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-07-28 16:38:21
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    _20486.htm

    > Ja bym dołożył i kupił taką:
    > https://www.hurt.com.pl/index.php?what=bc-700&search
    amalgam=1&i=275&o=shpsrch

    A naładujesz nią R-20/D ? (a przy okazji C lub 9V?)

    W słynnej dyskusji (bodajże na elektroda.pl, pamięta ktoś linka?)
    wielokrotnie wykazano wysoką zawodność sprzętu bc-x00 - niszczenie aku,
    groźba pożaru, niesprawności i pad ładowarek.

    Więc przyłączam się do pytania pierwotnego o ładowarkę lidlową, bo
    mam bardzo mieszane doświadczenia z ich chińskimi gadżetami (przy okazji
    są chwalone przez Janka Troniki, ale póki co nie wiadomo, czy to wciąż
    są te trzymające napięcia - "stare dobre Troniki". ;-)

    Mariusz [mr.]

  • 5. Data: 2011-07-28 16:58:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MW napisał(a):
> [...]
    > komplety eneloopów i ładuję je zwykłą i badziewną ładowarką - z opisu
    > wynika, że ta lidlowska będzie lepsza, ale być może to zwykły bełkot
    Witam
    Kilka ładnych lat używam dwóch takich ładowarek. (Aukcje przykładowe)
    http://allegro.pl/procesorowa-ladowarka-mw9168gs-uni
    wersalna-wawa-i1737499736.html
    http://allegro.pl/procesorowa-ladowarka-mw8168-gs-do
    -aku-r6-i-r3-i1724591687.html
    Występują pod różnymi nazwami, ale elektronika taka sama.
    Ładuję różnych firm aku, enelopy też. Spisują sie wyśmienicie i je
    polecam.
    Co do tej z Lidla. Nie znam i osobiście bym nie ryzykował.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-07-28 17:00:07
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-28 16:38:21 +0000, "Mariusz [mr.]"
    <l...@i...wp.pl> said:

    amalgam=1&i=275&o=shpsrch

    > A naładujesz nią R-20/D ? (a przy okazji C lub 9V?)
    A Po Co?
    mw ma enelopy, zdaje się że one nie występują w owych rozmiarach.

    > W słynnej dyskusji (bodajże na elektroda.pl, pamięta ktoś linka?)
    > wielokrotnie wykazano wysoką zawodność sprzętu bc-x00 - niszczenie aku,
    > groźba pożaru, niesprawności i pad ładowarek.
    Dobrze, że moja bc-900 nie umie czytać. Za to umie ładować enelopy i R2U Varty.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-07-28 17:01:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-28 18:38, Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > są chwalone przez Janka Troniki, ale póki co nie wiadomo, czy to wciąż
    > są te trzymające napięcia - "stare dobre Troniki". ;-)

    Ja bym raczej rzekł ''nowe dobre Troniki'', stare to akurat takie se.
    Zresztą, po trzech latach to już tylko do pilota, jak by się to nie
    nazywało... jak się ma pilota oczywiście.

    --
    pozdrawia Adam
    /zarabiam jedyne/

  • 8. Data: 2011-07-28 17:16:09
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Zresztą, po trzech latach to już tylko do pilota, jak by się to nie
    > nazywało...

    No to ja przeciwnie - jeśli już aku w pilocie, to tylko te najdłużej
    trzymające - to zbyt traumatyczne przeżycie, kiedy człowiek chwyta
    pilota, klik, a ten nic. :)

    [mr.]

  • 9. Data: 2011-07-28 17:16:53
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > A Po Co?

    Naprawdę dziwne pytanie na tej grupie... Battery pack do mojego
    pierwszego flesza Fił był na R-20. Sześć sztuk bodajże... :)

    [mr.]

  • 10. Data: 2011-07-28 17:19:22
    Od: <MW>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Występują pod różnymi nazwami, ale elektronika taka sama.
    > Ładuję różnych firm aku, enelopy też. Spisują sie wyśmienicie i je

    Taką jak ta pierwsza miałem przez dwa lata, ale zakończyła żywot razem z
    panelem podłogowym, który nadtopiła (na szczęście nie zapalił się, bo
    przestała działać zostawiając tylko opalony ślad). A taką jak ta druga mam
    właśnie teraz, ładuję eneloopy, ale tak sie przy tym niemiłosiernie grzeją,
    że obawiam się ją zostawiać w gniazdku. Stąd pomysł na tę z lidla. Choć może
    rzeczywiście szarpnę się i dołożę do BC-700.