    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ładowarka z lidla
    Date: Fri, 5 Aug 2011 23:26:55 +0200

    > I tyle na razie.

    Dodam jeszcze kilka szczegółów po I. ładowaniu:

    1. Ciche piszczenie i elektroniczne popierdywanie na dłuższą
    metę chyba ciężkie do znoszenia, gdyby jednak trzeba było przy niej
    siedzieć (ja nie siedziałem).

    2. Mimo zapewnień o braku substancji toksycznych - w czasie
    ładowania typowo posmradza wygrzewanym plastikiem, elektroniką, płytą.

    3. W pewnym momencie nie miałem czasu dłużej czekać i wyłączyłem
    ładowanie - okazało się, że aku 9V nabiła do 10V i jeszcze nie miała
    zamiaru przestać - nie działała kontrola dV? (jedyny plus, że aku się
    prawie nie nagrzał).

    4. A na koniec ładowania okazało się, że w środku coś
    grzechoce - trochę kombinowania i ze środka wypadł zimny lut! Czyli coś
    się właśnie mogło rozłączyć; w trakcie latania coś się mogło
    zewrzeć/spalić; no i tylko czekać, jak się sytuacja dalej rozwinie,
    jeśli reszta też tak pięknie polutowana na zimno? (czy to może być już
    efekt RoHS?).

    No to chyba jej już tak nie kocham jak na początku... ;-)

    [mr.]