eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowarka komórek standardu Qualcom Q Ch 3.0 a starsze akumulatorki ?Re: Ładowarka komórek standardu Qualcom Q Ch 3.0 a starsze akumulatorki ?
  • Data: 2023-04-05 19:50:02
    Temat: Re: Ładowarka komórek standardu Qualcom Q Ch 3.0 a starsze akumulatorki ?
    Od: Swift <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oryginalny akumulatorek BL-5C (Nokia - wcześniej błędnie podałem Motorola) włożyłem
    do starej Nokii 3110C
    i podłączyłem oryginalną ładowarkę Nokii - 5V /350mA (nie obciążona daje na wyjściu
    7V).
    Naładował się do 4,1V i działa, tak więc BMS raczej nie został w nim uszkodzony.
    Radyjko działa. Pozostaje jeszcze do sprawdzenia, czy sam układ kontroli ładowania -
    o ile jakiś jest w radyjku - nie padł.