eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowarka komórek standardu Qualcom Q Ch 3.0 a starsze akumulatorki ?Re: Ładowarka komórek standardu Qualcom Q Ch 3.0 a starsze akumulatorki ?
  • Data: 2023-04-08 21:37:40
    Temat: Re: Ładowarka komórek standardu Qualcom Q Ch 3.0 a starsze akumulatorki ?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2023 o 21:00, Swift pisze:

> [...]
    pl.pdf

    > Co do akumulatorków BL-5C, to ten oryginalny Nokii ładuje się z komórki, jak
    wcześniej pisałem.
    > Fabrycznego od radia, komórka nie ładuje, bo go nie rozpoznaje. Oryginalne BL-5C
    Nokii mają włączone
    > rezystory 82 k pomiędzy minus, a środkowy kontakt, a "Chińczyk" od radia nie ma (od
    złącza akumulatorka
    > do płytki prowadzą jedynie dwa przewody).
    > Co do samego radia, to na wejściu ładowania jest doda Schottkyego i pomierzona
    funkcją testera
    > diod MU, wygląda na sprawną. Dalej coś jest jednak uszkodzone, bo pomiędzy tą
    diodą, a kontaktem plus
    > na złączu do przewodów akumulatora mam bardzo zmienną rezystancję rzędu 100 k.
    Trudno się to bada bo
    > to wszystko SMD i raczej szanse mam marne.

    No to teraz kup z Allegro BMS, odepnij akumulatorek od płytki radia i
    podepnij pod BMS. BMS z Allegro podłącz za diodą. Ominiesz tym samym
    uszkodzony BMS i powinno zadziałać.

    Nie będzie to idealna naprawa ale funkcja ładowania zostanie przywrócona.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>