  • Data: 2010-05-29 21:19:49
    Temat: Re: Ładowarka do PDA
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr M" napisał:

    > A przeczytałeś jaka to jest ładowarka?

    Tak.

    > To może forma o słabszej stylistyce ale za to łopatologicznie.
    > Ładowarka pozwala ładować akumulatorki AA.

    I AAA też. Jak to ładowarka.

    > Pozwala również (poprzez naładowane wcześniej akumulatorki)
    > ładować dowolne urządzenia, które pozwala lądować

    NTG. Pogadaj o tym na pl.rec.paralotnie.

    > się poprzez gniazdo USB.

    To tylko Twoje pobożne życzenie, nie poparte żadnymi faktami, a zwłaszcza
    opisem. Bo dla mnie z niego wynika, że z owego USB można korzystać wtedy,
    gdy ustrojstwo jest zasilane z sieci. O zasilaniu tego gniazda z wsadzonych
    tam akumulatorków nie ma mowy - bo niby jak? Tam jest miejsce na 2 ogniwa AA
    i 2 ogniwa AAA. Jak niby z tego wydobyć 5V do zasilenia owego USB? A tak w
    ogóle na pytanie "jak doładować urządzenie w czasie jazdy" porada, aby kupić
    ładowarkę do "paluszków", żeby z kolei z nich naładować akumulatorek owego
    urządzenia jest co najmniej idiotyczna. Bo dlaczego od razu nie kupić
    drugiego akumulatorka to PDA?
    Zresztą akurat w tym przypadku aż się prosi o wykorzystanie do doładowywania
    owego MIO siły mięśni pedałującego. Więc zamiast snuć tu elektrotechniczne
    herezje zajmij się szukaniem sensownego dynama do roweru.

    JoteR