-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ładowanie akumulatora w domu
Date: Mon, 30 Aug 2010 22:08:34 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <ba96ivqnorhm$.dlg@kapselek.net>
References: <22ag0amk4i8g$.dlg@kapselek.net>
<u...@4...com> <i5h2dh$5qf$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079198080.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283198914 8242 89.79.198.80 (30 Aug 2010 20:08:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Aug 2010 20:08:34 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307529
[ ukryj nagłówki ]Mon, 30 Aug 2010 21:56:31 +0200, Irokez napisał(a):
>> Jak ci sie chce to dogladaj co pol godziny - naladowany akumulator
>> zaczyna gazowac - tzn syczec/bulgotac, a po odkreceniu korkow widac
>> drobniutkie banieczki gazu.
>
> No właśnie, tez tak patrze i ten prostownik nie ma stabilizacji napięcia.
> Dobry jest na szybko w garażu podładować, ale do domu to lepiej było kupić
> taki co kontroluje napięcie. Wtedy nie będzie gazował.
> Teraz to faktycznie tylko zaglądać do niego bo jak gazuje to wodór sie
> wydobywa.
Cóż, głupim, było pytać przed zakupem... w takim razie wg instrukcji jak
rozumiem, co pół godziny zaglądam i jak zacznie do mnie mówić to odpinam
prostownik?
--
Kapsel
http://kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.10 22:10 to
- 30.08.10 22:23 J.F.
- 30.08.10 22:24 Grejon
- 30.08.10 22:45 to
- 30.08.10 22:56 Axel
- 30.08.10 23:04 J.F.
- 30.08.10 23:27 Przemysław Czaja
- 30.08.10 23:43 to
- 31.08.10 00:03 m4rkiz
- 31.08.10 00:19 krz
- 31.08.10 00:27 Krenauer
- 31.08.10 00:21 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 31.08.10 02:07 P_ablo
- 31.08.10 04:12 kogutek
- 31.08.10 07:07 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A