eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanie akumulatoraRe: Ladowanie akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
    !feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <526d739c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4jt8q$7g5$1@news.vectranet.pl>
    <526d7ec2$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4l032$i66$1@news.vectranet.pl>
    In-Reply-To: <l4l032$i66$1@news.vectranet.pl>
    Subject: Re: Ladowanie akumulatora
    Date: Mon, 28 Oct 2013 19:18:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 38
    Message-ID: <526eaaf3$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.110.147
    X-Trace: 1382984435 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2145 178.43.110.147:56712
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508915
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l4l032$i66$1@news.vectranet.pl...

    > Ja bym się nie przejmował bo nie ma czym. Te 13,8V w autka żony jest
    > tez
    > wzorcowa. W instrukcjach akumulatorów napisane jest że przedział
    > ładowania powinien być od 14,4 do 13,8V mierzone na klemach. A pomiar
    > dokonywany pod obciążeniem to włączone światła mijania i dmuchawa na
    > 50%.

    W takim razie jutro pomierzę w takim układzie, a także doładuję
    akumulator prostownikiem.
    Porównam też ze swoim.

    > Czasami są straty po drodze gdy autko jest "wiekowe", to dodatkowe
    > kable masowe bardzo pomagają łączące budę z silnikiem.

    Dodatkowych nie montowalem, ale przeczyściłem drobnym papierem i "budę"
    i styki na dwóch takich kablach (więcej nie znalazłem, a piszę o tych
    bezpośrednio z akumulatora.

    >> Akumulator ma 12,37 V po kilkudziesięciominutowej jeździe.
    >
    > To bardzo mało. Jeżeli akumulator jest sprawny i był poprawnie
    > naładowany to w takim przypadku powinien wskazywać po jeździe w
    > okolicach 13V lub więcej.


    No właśnie to mnie martwi, ale podładuję i poobserwuję przez dwa, trzy
    dni.

    Znalazłem też zestaw prostowniczy (tj diody) do tego alternatora,
    kosztuje 70 zł więc da się przeżyć (alternator 480 PLN, zamiennik).
    Regenerowany 300, a w ASO 1700 ;-)

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: