-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <526d739c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<l4jt8q$7g5$1@news.vectranet.pl>
<526d7ec2$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
<l4l032$i66$1@news.vectranet.pl>
In-Reply-To: <l4l032$i66$1@news.vectranet.pl>
Subject: Re: Ladowanie akumulatora
Date: Mon, 28 Oct 2013 19:18:04 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 38
Message-ID: <526eaaf3$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.110.147
X-Trace: 1382984435 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2145 178.43.110.147:56712
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508915
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
news:l4l032$i66$1@news.vectranet.pl...
> Ja bym się nie przejmował bo nie ma czym. Te 13,8V w autka żony jest
> tez
> wzorcowa. W instrukcjach akumulatorów napisane jest że przedział
> ładowania powinien być od 14,4 do 13,8V mierzone na klemach. A pomiar
> dokonywany pod obciążeniem to włączone światła mijania i dmuchawa na
> 50%.
W takim razie jutro pomierzę w takim układzie, a także doładuję
akumulator prostownikiem.
Porównam też ze swoim.
> Czasami są straty po drodze gdy autko jest "wiekowe", to dodatkowe
> kable masowe bardzo pomagają łączące budę z silnikiem.
Dodatkowych nie montowalem, ale przeczyściłem drobnym papierem i "budę"
i styki na dwóch takich kablach (więcej nie znalazłem, a piszę o tych
bezpośrednio z akumulatora.
>> Akumulator ma 12,37 V po kilkudziesięciominutowej jeździe.
>
> To bardzo mało. Jeżeli akumulator jest sprawny i był poprawnie
> naładowany to w takim przypadku powinien wskazywać po jeździe w
> okolicach 13V lub więcej.
No właśnie to mnie martwi, ale podładuję i poobserwuję przez dwa, trzy
dni.
Znalazłem też zestaw prostowniczy (tj diody) do tego alternatora,
kosztuje 70 zł więc da się przeżyć (alternator 480 PLN, zamiennik).
Regenerowany 300, a w ASO 1700 ;-)
--
Yogi(n)
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=